ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

לזכרו של המתנדב: בארגון פתחו יחידת שמחה

בשבוע שעבר נפטר בטרם עת מתנדב זק"א ישראל חזן ז"ל. לאחר השבעה הוחלט בארגון על הקמת יחידה בשם 'שמחה של אמת'

ישראל חזן ז"ל
ישראל חזן ז"ל

 


בשבוע שעבר הרכין ארגון זק"א ראש, בפטירת המתנדב החשוב ישראל חזן ז"ל ביום הולדתו ה-38, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

ישראל שהיה חלק בלתי נפרד מהארגון ב-15 השנים האחרונות, בילה תקופות ארוכות בבתי החולים שניסו למצוא מזור למחלתו. בחודשים האחרונים התגייסו מתנדבי זק"א לשמחו והגיעו עם הרכב מוזיקלי לחדרו על מנת להעלות חיוך על פניו בימים קשים ומורכבים.

שעות ספורות לפני שהחזיר את נשמתו לבוראה, מפקד אגף המבצעים חיים וינגרטן והדובר מוטי בוקצ'ין הגיעו יחד עם איש החסד חונה דייטש והמתנדבים ישראל קלצקין, אשר גבאי ועוד ופצחו בשירי נשמה. למרות מצבו הקשה, ישראל ז"ל פקח את עיניו והודה להם על המאמץ שעשו עבורו. עיניהם זלגו דמעות מאחר ולדברי הרופאים הוא במצב קשה ולא צפוי לפקוח את עיניו.

בעקבות מקרה זה, במלאת ימי השבעה, הוחלט בארגון זק"א העוסק בשגרה ביגון ושְׁכוֹל, לפתוח יחידה חדשה לזכרו של ישראל ז"ל, 'שמחה של אמת'. בארגון ציינו כי מטרת היחידה היא לשמח חולים, חיילים ונוער בסיכון.

מוטי בוקצין דובר זק"א, אומר ל'בחדרי חרדים': "הצורך של הפעילות הגיע מהשטח. לאחר פטירת המתנדב היקר ר' ישראל חזן ז"ל שהיה איש של עשיה פנו מתנדבים להנהלת הארגון בבקשה להקים יחידה שתעסוק לשמח חולים, בפרט המתנדבים שהיום ברגעים האחרונים עם ישראל ז"ל וראו כמה כוחות ושמחה הפעילות הזו לחולים".

להצטרפות לפעילות שלחו פרטים לאראל פינץ בהודעת ווטסאפ למספר 054-6999909

ישראל חזן זל זקא יחידת שמחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד