ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המסעדות ייסגרו מוקדם: פקחים ממיר יפקחו על הסגירה

באסיפה עם ראשי ישיבת מיר וראשי הבדצי"ם הוחלט לסגור את כלל המסעדות בשכונת בית ישראל בירושלים בעשה 23:00 • פקחים מישיבת מיר יפקחו על סגירת החנויות

מסעדה בשכונת בית ישראל. צילום: אילוסטרציה
מסעדה בשכונת בית ישראל. צילום: אילוסטרציה



סגירת העסקים והמסעדות בשכונת בית ישראל מגיעה לשלב המעשי. כשרות בד"ץ הרב רובין שנותנת הכשר לכמה מסעדות בשכונה פנו לבעלי המסעדות בדרישה לסגור את החנויות לא יאוחר מהשעה 23:00 בלילה.

במכתב שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' שנשלח לבעלי המסעדות כותבים במערכת הכשרות, שלפני חודש הוזמנו לאסיפה בבית ראש ישיבת מיר הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל שם נדונו נושא סגירת החנויות שבהשגחת הרב רובין והעדה החרדית ועל כן הוחלט לסגור את החנויות בשעה 23:00 בלילה.

במערכת הכשרות מציינים כי הוחלט לקבל את הוראת ראש הישיבה ומיום רביעי ב' טבת ייסגרו החנויות בשעה שנקבעה, במערכת הכשרות מסייגים זאת בתנאי ששאר הבדצי"ם ייסגרו גם את החנויות בשעה הזו.

לדבריהם ישיבת מיר תעמיד מפקחים שיעמדו על המשמר לאכוף את סגירת המסעדות והחנויות והפקחים יזדהו עם אישור מקורי של ישיבת מיר.

לכשרות הרב רובין ארבעה מסעדות בשכונה אליס, בוס ביס, שבט אחים, ו'המסעדה' של קרויזר.

בכשרות בד"ץ 'העדה החרדית' טרם שלחו למסעדות פנייה ומעניין לראות האם יקרה כזה מצב שהמסעדות ייסגרו בבית ישראל, מניסיון העבר הוכח שלא כעת נותר רק להמתין.

כזכור, לאחר כמה שנים של שקט, שוב נפתח באחרונה המאבק בשכונת בית ישראל הירושלמית נגד פתיחת עסקים בשעות הלילה המאוחרת, בעלי העסקים התבקשו לסגור על ידי ועד האכלוס שהוקם לא יאוחר מהשעה 23:30.





מסעדות בית ישראל ירושלים הרב רובין ישיבת מיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד