י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

גואטה תוקף: ש"ס קורסת בשל רבנים מסויימים

יגאל גואטה הח"כ לשעבר מש"ס מסביר שפרש מהכנסת "בגלל רבנים מסויימים שעשו מהומה על לא מאומה". לאותם רבנים הוא גם מייחס את הקריסה בסקרים. "בעבר", הוא אומר, "באו רבבות לכנסים מכל הארץ וישבו במעורב - אבל היום התחרדנו"

יגאל גואטה, צילום: פלאש90
יגאל גואטה, צילום: פלאש90



יגאל גואטה יוצא במתקפה חזיתית נגד גורמים בש"ס המובילים אותה לדבריו ל'התחרדות'. בראיון היום (ב') בתוכנית קלמן ליברמן בכאן, על חוק המרכולים, התייחס הח"כ לשעבר גם להדרדרות של ש"ס בסקרים.

תחילה הסביר מדוע פרש ממפלגת ש"ס והוא אמר: "ראיתי שרבנים מסוימים עושים קצת מהומה על לא מאומה, ואני אמרתי לעצמי רגע, אוקי, אם זה מה שמדברים וזה השיח, אז אני לא רוצה להיות פה. זה הכל".

המראיינים המשיכו ושאלו אותו: "וכשאתה רואה את המפלגה צונחת לה לאיטה בסקרים?", גואטה השיב, "כואב לי מאוד. עצוב לי מאוד מזה. והסביר מדוע זה קורה: "מאותה סיבה בדיוק", כלומר בשל אותם רבנים.

גואטה המשיך והסביר: "שוב פעם, יגאל גואטה לא המציא את הבעיה של ש"ס, יגאל גואטה בסך הכל הציף לה את הבעיה לתוך הפנים. זה הכל. הסיפור של יגאל גואטה הציף את הבעיה לתוך הפרצוף של ש"ס. זה לא שיגאל גואטה שווה 2 מנדטים או שלושה, או ארבעה. זה קישקוש. יגאל גואטה, הסיפור שלו הציף את הבעיה. תנועת ש"ס קמה כתנועה מסורתית לכל דבר ועניין. אני רוצה להזכיר לך קלמן את הכנסים הגדולים של ש"ס בגן סאקר 20- 30 אלף איש, באים מקרית שמונה ודימונה וירוחם, ויושבים משפחות משפחות מעורב, והרב עובדיה הגיע והמועצת הגיעה, ולא קרה שום דבר".




- אז מה קרה?

"התחרדנו. תקשיב זה לא סיפור של אלף אלפיים קולות. ש"ס מהשיא שלה ב-17 מנדטים עד להיום - גם אם אנחנו נישאר עם 7 מנדטים או עשרה מנדטים זה שלוש מאות אלף איש שעזבו אותנו. מישהו צריך לעשות פה חשבון נפש, למה זה קרה לנו".

לסיום נשאל גואטה על מעשיו והוא הסביר "שהוא נשאר בעסקים: "אני מאוד אוהב את הטאצ' עם הלקוחות, החיבור עם האנשים".

אשר לעשייה הציבורית ולחזרה לכנסת הוא הבהיר: "לא לא, לא מעניין. לא עומד על הפרק. שוב פעם, אני ממשיך לקבל ולטפל בפניות ציבור. אתה יכול לבוא אליי יום אחד ותראה שהטלפון לא מפסיק לצלצל".
יגאל גואטה שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד