י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רזי ברקאי: "הקללות שלי הפכו להשתאות"

השדרן הבכיר בתקשורת הישראלית התרגז תחילה שעמד שעתיים בפקקים בעקבות הלווית הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, אך לבסוף הוא השתאה והביע הערכה • הבוקר בפתח תוכניתו הוא הסביר • האזינו

רזי ברקאי. צילום: פלאש 90
רזי ברקאי. צילום: פלאש 90 צילום: משה שי, פלאש 90

 


הציבור בישראל עקב בהשתאות אחר הלוויית מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, רוב כלי התקשורת סיקרו את פטירתו בכבוד גדול - בכותרות ראשיות ומרכזיות.

הלוויה המכובדת השפיעה גם על הציבור הישראלי, שרובו ככולו ציין את התפעלותו מהמחזה שנגלה לעיניו בכבישים ובכלי התקשורת - מאות אלפים נוהרים בתוך שעות אחדות, צועדים קילומטרים ברגל מהכניסה לעיר בכדי ללוות אדם שהלך לעולמו בגיל 104, רובם לא הכירו את הגראי"ל זצ"ל, אך דרך המחזה הבלתי שגרתי הם נודעו לגדלותו.

בין היתר ניתן ללמוד זאת מהדברים שאמר היום (רביעי) מגיש הרדיו הבכיר בישראל - רזי ברקאי בפתח תוכניתו 'מה בוער' בגלי צה"ל:



רזי ברקאי הבוקר בפתח תוכניתו

"אתמול בחזור מעבודתי, דרך  שבפקקים אורכת כעשרים דקות, ארכה לי כשעתיים, ומה עשיתי? כמו כולם, קללתי", אמר ברקאי בפתח התוכנית, "עד שנגלה לעיני מחזה סוריאליסטי, אלפי אלפי אנשים צעירים ומבוגרים מחנים רכביהם בשולי הכביש, ביהוד ובאור יהודה, נוטשים את מכוניותיהם ואצים רצים כדי להספיק להגיע ללוויה של זקן בן 104".

בהמשך דבריו אמר: "אני בצעירותי הייתי רץ למשחק כדור-רגל אולי כשני ק"מ, אבל מעולם לא הייתי רץ מרחק כזה ללוויה של זקן בן 104, ובפרט שהם יודעים שלפנות ערב עליהם לעשות את כברת הדרך הזו שנית. הקללות שלי הפכו להערכה והשתאות".

רבי אהרן יהודה לייב שטיינמן רזי ברקאי גלצ פקקים לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד