י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דוד חכם יסיים הגשת תוכניתו: ומי במגעים להחליפו

שדר תוכנית הבוקר ב'כאן מורשת' דוד חכם, קיבל הודעה על אי המשך החוזה שלו • העיתונאים החרדים גרוזמן וביתאן במגעים להחליפו

דוד חכם ב'כאן מורשת'
דוד חכם ב'כאן מורשת'

 


היום (חמישי) זומן שדר תוכנית הבוקר ב'כאן מורשת' דוד חכם, לשיחה עם מנהלת התוכן של 'כאן מורשת' ובה נאמר לו כי עקב קיצוצים, החוזה שמסתיים בחורף - לא יוארך.

חכם, צייץ בטוויטר לפני זמן קצר "היום זומנתי לשיחה עם מנהלת התוכן של 'כאן מורשת' הגב׳ גריזים מגן ועם מנהל הרדיו בתאגיד מר לי אור אברבך ובה נאמר לי שעקב קיצוצים לפרילנסרים החוזה שלי על הגשת תוכנית הבוקר במורשת המסתיים בסוף החודש לא יוארך".

"לא מצטער לרגע על עמידתי האיתנה לצידה של עורכת התוכנית שהצליחה להביא תוכנית ברמה הגבוהה ביותר שיש הגב' ילנה רוטנשטיין שפוטרה לדעתי ללא שום הסבר המניח את הדעת וכעת עניני פיטוריה נמצאים בהליך משפטי".

"לאורך כל התקופה האחרונה נאמר לי כמה פעמים ע"י המנהלים שהם מעריכים ומוקירים את עבודתי במורשת ומבחינתם התוכנית שלי היא תוכנית הדגל במורשת".

"בהודעה היום נמסר לי שהפיטורים הם בגלל קיצוצים לפרילנסרים ובגלל שבשבועות האחרונים מאז פיטוריה של העורכת התוכנית לא ממש חזקה".

"השתדלתי מאוד בכל התקופה האחרונה להביא את תוכנית האקטואליה החרדית בכל בוקר ב'כאן מורשת' עם המרואיינים הכי הכי וחבל לי מאוד שעניין זה הסתיים".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי העיתונאים החרדים מנדי גרוזמן ואלי ביתאן, נמצאים במגעים עם 'כאן מורשת' על קבלת רצועה יומית בבוקר - במקום תוכניתו הקבועה של חכם, שתסתיים כאמור.

מנדי גרוזמן כיהן עד לאחרונה ככתב ופרשן לענייני חרדים בעיתון הדתי-לאומי 'מקור ראשון' והוא מגיש את התוכנית 'התוועדות' ב'כאן מורשת' שזוכה להצלחה מסחררת.

אלי ביתאן הוא עיתונאי חרדי, שכתב בין השאר בעיתון בקהילה ושימש כעורך כאן ב'בחדרי חרדים'.

מתאגיד השידור הישראלי 'כאן' נמסר ל'בחדרי חרדים': "עם סיום החוזה של חכם ב'כאן מורשת' בסוף השנה, אנו מודים לו תרומתו ב'כאן מורשת' ומאחלים לו הצלחה רבה בדרכו המקצועית".

כזכור, התוכנית חכם על הבוקר בהגשת דוד חכם עלתה לאוויר חצי שנה לפני סגירת רשות השידור, התוכנית שודרה ב'קול ישראל', לאחר שחכם עבר מהגשת תכנית הבוקר של 'קול חי' יחד עם בצלאל קהאן.

עם סגירת רשות השידור ולקראת עלייתו לאוויר של תאגיד השידור הישראלי 'כאן', עברה תוכניתו של חכם לתאגיד כפי שהייתה ברשות השידור.

תוכניתו של חכם ב'רשת מורשת' הפכה לפופולארית מאוד וזינקה באחוזי האזנה בסקרי ה-TGI.

דוד חכם פיטורים כאן מורשת אלי ביתאן מנדי גרוזמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד