ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

סקר 'בחדרי' מגלה: הציבור מעדיף עופות במחיר זול בכשרות שבקונצנזוס מאשר עוף יקר של העדה החרדית

אלפי גולשי 'בחדרי חרדים' ציינו כי יעדיפו לרכוש את העופות הטריים של בד"ץ קהילות או בד"ץ הרב רובין מאשר את העופות היקרים שבכשרות העדה החרדית • הסקר נערך באמצעות הפלטפורמה העולמית פלייבאז

עוף. צילום אילוסטרציה - pixabay
עוף. צילום אילוסטרציה - pixabay



רק 4% יחפשו במרכול דווקא את העוף הטרי בכשרות בד"ץ העדה החרדית. הנתונים המפתיעים התגלו בסקר של 'בחדרי חרדים'.

הנתונים שעלו בסקר מנפצים למעשה את כל מה שניתן היה לחשוב ויש מי שרוצה אולי להציג, ומסתבר שכשרות בד"ץ העדה החרדית שמהווה לכאורה השחקן המרכזי בשוק הכשרות, כבר לא פופולארית כבעבר. מנתוני הסקר של 'בחדרי חרדים' עולה כי הציבור מביע את אמונו בגדול גם בהכשרים הצעירים יותר כמו בד"ץ הרב רובין ובד"ץ קהילות, אשר כשליש מהנסקרים יחפשו דווקא את המוצר בכשרות שלהם, ויזכה גם למחיר זול ועממי יותר.

בשנים האחרונות גופי כשרות נוספים הצטרפו או חיזקו אחיזתם בענף, והביאו להוזלת מחירים. כך למשל עופות בכשרות בד"ץ הרב רובין או בד"ץ קהילות, נמכרים במחירים זולים במיוחד, גם כשמדובר בעופות טרייים.

בסקר עליו הצביעו כ-2200 מגולשי 'בחדרי חרדים' עולה כי כשרות בד"ץ קהילות היא הכשרות שאותה יחפשו הכי הרבה במרכול. 33% מהנסקרים השיבו כי יחפשו את העוף בכשרות בד"ץ קהילות הנמכר ב-26 ₪ לק"ג. העוף הטרי בכשרות בד"ץ מהדרין של הרב רובין היא הכשרות השניה שמובילה בסקר כאשר 28% מהגולשים השיבו כי יחפשו את העוף בכשרות בד"ץ מהדרין שנמכר ב-28 ₪ לק"ג. הכשרות הבאה היא כשרות בד"ץ בית יוסף ש-27% מהמשיבים אמרו כי יחפשו דווקא את העוף הטרי בכשרות הספרדית שעולה 21 ₪ לק"ג. העוף הטרי בכשרות הרב לנדא הנמכר ב-31 ₪ לק"ג זוכה ל-8% בלבד, והעוף בכשרות בד"ץ העדה החרדית הנמכר במחיר היקר ביותר – 34 ₪ לק"ג, מקבל רק 4% שהצהירו כי יחפשו דווקא את העוף הזה במרכול.

הסקר נערך באתר 'בחדרי חרדים' באמצעות הפלטפורמה המובילה של חברת פלייבאז (Playbuzz). מדובר בחברה הישראלית שפיתחה פלטפורמה ליצירת תוכן אינטראקטיבי. גופי מדיה ואתרי התוכן בעולם משתמשים בפלייבאז כדי לייצר תכנים המאפשרים לגולשים להיות מעורבים יותר בחוויית הצריכה, והפלטפורמה נחשבת לאחת האמינות והמבוקשות בשוק הסקרים הדיגיטליים.
עופות סקר בחדרי חרדים כשרויות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד