י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

העצמה בתעסוקה ופרנסה: הקאוצ'ר אליהו שירי מגיע למרכז כיוון

במהלך מעגל החיים התעסוקתי, אנו מחפשים אחר הדרך הנכונה שתאפשר לנו להתקדם מקצועית ולשפר את מקום העבודה • מרכז כיוון - ירושלים מארח את אליהו שירי להרצאה מרתקת שמעניקה מוטיבציה חזקה ורכישת הכלים להעצמה אישית גם בתעסוקה ובפרנסה

אליהו שירי על רקע הקהל. צילום יח"צ ק.מ.ח
אליהו שירי על רקע הקהל. צילום יח"צ ק.מ.ח



סדרת המפגשים "מצליחים בכיוון" מארחת את הקאוצ'ר אליהו שירי. רבים מכירים את המרצה והמאמן האישי אליהו שירי מתכניות הרדיו ומהרצאותיו בהעצמה על פי רוח היהדות. אך לא רבים מכירים את סודו של שירי שהחל כנער שתקן וחסר ביטחון. "כל פעולה" סיפר בעבר בראיון, "ולו הקטנה ביותר של היכרות ומגע עם אנשים דרשה ממני השקעת אנרגיה וכוחות נשגבים מבחינתי והיתה כרוכה בסבל נפשי"

את תהליך השינוי שעבר הוא משתף בהרצאותיו עם המאזינים, שמדווחים על מהפכה של ממש בתקשורת עם הסביבה ובביטחון העצמי, בעקבות הטיפים, העצות והתרגילים שרכשו בהרצאות של אליהו שירי. שיטת האימון של שירי, שסחפה אחריה רבים, מבוססת על פסיכולוגיה יהודית שמפתחת את החלקים במוח שאחראים על היצירתיות והעוצמה.

כעת, כחלק מסדרת המפגשים "מצליחים בכיוון" יתארח המרצה אליהו שירי גם במרכז כיוון בירושלים. ההרצאה, תחת הכותרת "העצמה להצלחה" תתקיים ביום שלישי ט"ו טבת באודיטוריום של מרכז כיוון ותעסוק בשיטתו הייחודית המשלבת התפתחות והעצמה לפרנסה טובה יותר. ההרצאה פתוחה בחינם לגברים, תושבי ירושלים, בכפוף להרשמה מראש.

ההרצאה הינה חלק מפעילות מרכז כיוון לקידום ושיפור מצב התעסוקה של אנשים עובדים בשכר נמוך, שמעוניינים להתייעל ולנצל את אפשרויות הקידום בתעסוקה, בהיבט הכלכלי, המקצועי, תנאי העבודה ושביעות הרצון מהעבודה.

חיים עמר מנהל הרשות העירונית לתעסוקה בירושלים: "במקביל לפעילות לשילוב חרדים בעולם התעסוקה, במרכז כיוון מפעילים תכנית ייעודית לקידום מועסקים, לשיפור רמת השכר והמעמד התעסוקתי. ההעצמה אישית למועסקים, הינה חלק ממגוון כלים המסייעים למצות את מלוא הפוטנציאל המקצועי ולהגיע לצמיחה כלכלית מכובדת".
קאוצ'ר אליהו שירי מכללת כיוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד