י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תזוזות יח"צ: פרנקל עוזב - רוזנשטיין יחליף

מנהל יחסי הציבור בחברת 'אפיקים' ציקי פרנקל, פורש מתפקידו לאחר שנתיים • עורך המהדורה המרכזית ב'קול ברמה' הוא זה שיחליף את פרנקל

פרנקל ורוזנשטיין
פרנקל ורוזנשטיין

 


לאחר כשנתיים: ציקי פרנקל, מנהל מחלקת היח"צ במשרד הפרסום 'אפיקים' שבעלות יגאל רווח, הודיע על סיום עבודתו.

מי שיכנס לנעליו של פרנקל הוא אברהם רוזנשטיין, עורך המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה' ולשעבר דובר בית החולים 'מעייני הישועה'.

בהודעה פנימית ששיגר פרנקל לצוות המשרד כתב כך: "שנתיים של עבודה משותפת בקמפיינים, מסיבת עיתונאים, השקות, פרויקטיים ועבודה שוטפת במחלקת היחסי ציבור, הנני להודיע על סיום תפקידי במשרד. זכיתי לייצג אתכם מול מערכות היומונים, שבועונים, אתרים, והרדיו. כולל פעילויות במדיות החברתיות השונות".

בהמשך הודה פרנקל לצוות המשרד: "למדתי ממכם המון כללי יסוד וטיפים על הדרך, מודה לכם מאוד על האמון וההשקעה מצידכם שעבודתי תצא מושלמת ולא יצא חס ושלום תקלה תחת ידי, כולי תקווה שעשיתי את עבודתי נאמנה ולא גרמתי לכם חלילה שום נזק לא במישרין ולא בעקיפין אני יכול להבטיח שהכל נעשה בכוונה אמיתית לטובת הלקוחות".

לסיום, הודה פרנקל לבעלים של המשרד יגאל רווח: "כאן המקום להודות ליו"ר אפיקים יגאל רווח המנטור שלי, הגורו של עולם השיווק והפרסום בציבור החרדי, שליווה אותי בכל צעד ושעל ולימד אותי את רזי המקצוע ולכל עובדי המשרד על שנתיים של השקעה ויצירה עם עבודה משותפת ומהנה".

פרנקל החל את דרכו בתקשורת לפני 6 שנים, כשדר בקו הנייעס 'הקול החרדי' במקביל לעבודתו כעורך אתר 'אינדקס ישראל', לפני שנתיים פרש פרנקל מכל התפקידים, ועבר הסבה מתחום התקשורת לתחום יחסי הציבור. הוא החל לעבוד במשרד הפרסום 'אפיקים' - במחלקת היח"צ, בהנהלת נחמיה רוזנפלד. לאחר חצי שנה פרש רוזנפלד מתפקידו ופרנק מונה למנהל מחלקת היח"צ כשהוא אחראי על הלקוחות הגדולים במשרד, כדוגמת מפעל הפיס, בזק בינלאומי, סנו, אסם, בגיר, פאגי, מי עדן, ליבוביץ ופאביו.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר פרנקל: "אני מסיים את עבודתי באפיקים עם פרויקטים גדולים, רק בשבוע האחרון 3 אירועים: אירוע סיום תחרות חרדי של מפעל הפיס, אירוע סיום תחרות דתי של מפעל הפיס ואירוע סיום תחרות נשים של מפעל הפיס. קמפיין יח"צ לבגיר, אירוע הענק של פאגי לגברים במלון קראון פלאזה בירושלים ועוד".

לשאלת 'בחדרי' "לאן פניך מועדות?" ענה פרנקל "ברוך השם יש מספר הצעות לעבודה חדשה בתחום התקשורת והיח"צ, בימים הקרובים אדע סופית לאן פניי מועדות".

אברהם רוזנשטיין אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אחרי יותר משנתיים מלאות עשיה וסיפוק ברדיו 'קול ברמה' אני פונה לדרך חדשה, זו הייתה תקופה נפלאה לעבוד יחד עם משה גלסנר כעורך המהדורה המרכזית ולהוביל את סדר היום ברדיו החרדי ערב ערב. תודה מיוחדת גם למנכ"ל הרדיו אריאל דרעי על האמון  והתמיכה הגדולה. 'קול ברמה' ישאר עבורי תמיד בית".

ציקי פרנקל אברהם רוזנשטיין אפיקים יחסי ציבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד