י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נהג המונית שיקר שנטרל את המחבל? • צפו

האם נהג המונית שהוכתר כגיבור וקיבל סיכת גבורה על ניטרול המחבל, כמעט גרם לשחרורו בכך שתקף דווקא את המאבטח שרכן מעליו • צפו בוידאו שפורסם הבוקר לראשונה באתר ynet

צילום מסך
צילום מסך



אתמול הוא הסתובב עם חזה נפוח, היום הוא כבר מרכין ראש. נהג המונית יוסף בן אמו משכונת גילה, שקיבל סיכת הוקרה ממפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי ומראה"ע ניר ברקת, זאת לאחר שסיפר כי הוא זה שסייע לנטרל את המחבל שדקר ופצע קשה אתמול מאבטח בתחנה המרכזית בירושלים.



באדיבות: 'ידיעות אחרונות' ואתר ynet

אולם, תיעוד שנחשף הבוקר באתר ynet נראה כי נהג המונית כלל לא ניטרל את המחבל כי אם תקף את המאבטח שניטרל את המחבל. בתיעוד וידאו ממצלמת אבטחה, נראה אחראי משמרת של אבטחת התחנה רוכן על המחבל, מכה אותו באגרופים ונהג המונית מגיע ומנסה להסיט את המאבטח שרוכן מעל המחבל.

נראה איפוא, שבן אמו אינו 'הגיבור' כפי שהציג את עצמו וקיבל את סיכת הגבורה במרמה, שכן יכול היה במעשהו לגרום, למנוסתו של המחבל שאך דקות קודם לכן פצע קשות חף מפשע, נהג המונית בן אמו אמר בעצמו, בראיונות אמש, כי סבר תחילה שמדובר בקטטה ולכן ניגש להפריד.

נהג המונית סיפר אמש לכלי התקשורת: "ראיתי מאבטח שרץ אחרי אדם. לא הבנתי בהתחלה שזה מחבל. הוא קפץ עליו ואני ניסיתי להפריד. בשלב מסוים הוא אמר לי שזה מחבל והוא דקר את המאבטח. רכנתי על המחבל, נתתי לו בוקס למטה מתחת לחגורה, נפצעתי קצת באצבע".

עוד סיפר נהג המונית: "הוא רץ באמוק לכיוון שלי, כאשר אני מבחין שגם המאבטח רץ אחריו ומפיל אותו ובשלב זה, הצטרפתי למאבק הזה ועצרתי אותו. בשלב מסוים הגיעו כוחות משטרה נוספים שאזקו אותו ולקחו אותו לצד, שם עשו לו חיפוש נוסף לבדוק אם יש עליו משהו נוסף. אחרי שווידאו שאין שום דבר לקחו אותו למשטרה להמשך חקירה".

הבוקר התראיין בן אמו לתוכנית הבוקר ב'רדיו ללא הפסקה - 103FM', שם אמר כי זה הראיון האחרון שלו "ביקשו ממני מהמשטרה עכשיו לא לדבר יותר. התראיינתי מספיק". אמר.

כזכור, בשעות הצהריים (ראשון) הגיע מחבל לבידוק הביטחוני בתחנה, לפתע שלף סכין ודקר מאבטח שניצב במקום ונמלט, המאבטח בן ה-46 פונה לבית החולים כשמצבו קשה, הוא מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ, בבית החולים שערי צדק בבירה.

לאחר הדקירה, נמלט המחבל וכאמור, נתפס על ידי אחראי המשמרת שרכן מעליו עד להגעת כוחות נוספים שלקחו אותו למעצר.
נהג מונית יוסף בן אבו מאבטח פיגוע דקירה התחנה המרכזית בירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד