י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

לראשונה ברדיו החרדי: שירותרום • היעד: 210,000$

יוזמה חדשנית מבית רדיו 'קול חי' ו'הוועד העולמי': יום שידורים מיוחד בגירסת ה'שירותרום' • שישה אולפנים, רבנים, זמרים, להקות וילד אחד קטן המשווע לעזרה • בואו להאזין

השדרן מנחם טוקר בשידור. צילום: יעקב נחומי
השדרן מנחם טוקר בשידור. צילום: יעקב נחומי

תחנת הרדיו החרדית 'קול חי', בשיתוף עם עמותת החסד 'הוועד העולמי', ישדרו היום (ד') משדר מיוחד וראשון מסוגו מעל גלי האתר.

המשדר, שנערך במתכונת של 'שירותרום', ישודר מששת האולפנים של הרדיו, ובמהלך היום ישתתפו בו גדולי הזמרים החסידיים, לצד רבנים ידועי שם.

מטרת המשדר: גיוס תרומות לילד קטן, הזקוק לניתוח לב בארצות הברית - ניתוח שעלותו כ-210,000$.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי במהלך היום יופיעו באולפני הרדיו הזמר ליפא שמעלצר ולהקתו, הזמר אודי דוידי ולהקתו, והכליזמר חנן בר סלע. הזמרים ינגנו וישירו בהופעות חיות, בהפקה חסרת תקדים בהיקפה ובאיכותה.

במהלך היום יגיעו לאולפן הרבנים: הגר"א יוסף והרב איפרגן ממשפחתו של 'הרנטגן', שיברכו את התורמים בברכות הצלחה וישועה. בנוסף, התורמים יזכו לברכות מהגר"ח קנייבסקי והגר"ע יוסף שיקבלו את רשימת התורמים ויעתירו עליהם במשך 40 יום ברציפות.

הארגון ששם לעצמו למטרה לגייס את סכום הכסף העצום עד לשעות הערב, השיג תרומה של רכב חדש שיוגרל בין התורמים ויחלק יין ישועות מיוחד, אותו בירך הבאבא אלעזר, שנרצח לפני כחודש.

המשדר שהחל בשעה 07:00 בבוקר, יימשך עד לשעה 01:00 בלילה, כשכל העת יפעלו מוקדי ישועות מיוחדים שיתפללו על התורמים שיירתמו לטובת הצלת הילד. אחד המוקדים נפתח בביתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו באשדוד, שבמשך כל היום יעתיר בתפילה על השמות שיועברו לו.

נכון לשעת כתיבת השורות (שעות הצהריים המוקדמות), נאסף קרוב לרבע מהסכום, ובעמותת הצדקה מקווים ליעד המיוחד עד לשעה הנקובה.

מי שמנחה את המשדר הוא השדרן הוותיק, מנחם טוקר. בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מתוך אולפני הרדיו, הוא אומר: "לאחר שנים של עיסוק בהגשת משדרי רדיו, אני מרגיש שזה כבוד גדול בשבילי לנתב שידור כל-כך גדול ומסובך. מצד אחד הרבנים ידועי השם ומצד השני הזמרים המגיעים עם להקותיהם. מצד שלישי עומד הילד הקטן שמשווע להצלתו. אני כולי תקווה שהמשדר ישיג את מטרתו והילד יטוס עוד הלילה לניתוח בארה"ב".

קישורים:
האזינו ל'שירותרום'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד