י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פרסום ראשון: הגר"ש עמאר ביקש להאריך את כהונתו בחמש שנים

רבה של ירושלים הראשל"צ הגר"ש עמאר, פנה למועצת הרבנות הראשית וביקש את הארכת כהונתו בחמש שנים נוספות, עם הגיעו לגיל שבעים • הבקשה שמה קץ לתרחישים השונים לפיהם ישתלב הרב עמאר בהנהגת המסגרות הרבניות-פוליטיות

פרסום ראשון: הגר"ש עמאר ביקש להאריך את כהונתו בחמש שנים



פרסום ראשון: רבה של ירושלים הראשל"צ הגר"ש עמאר, פנה למועצת הרבנות הראשית וביקש את הארכת כהונתו בחמש שנים נוספות. הבקשה מופנית עם הגיעו של הגר"ש עמאר לגיל 70, אז נדרשת הארכה בחמש שנים נוספות על פי החלטת מועצת הרבנות הראשית.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי היות ויום הולדתו המדוייק של הגר"ש עמאר אינו ידוע, וכי בתעודת הזהות שלו מופיע תאריך הלידה 0.0.48 וזאת בשל העובדה שהוא עלה ממרוקו ללא מסמכים – על פי החוק, תאריך הלידה שלו הוא הראשון בחודש אפריל, אז יהיה בן 70.

יצוין, כי בשנים האחרונות עלה ספק באשר לשאלה אם הגר"ש יבקש הארכת כהונה או יחבור לגורמים פוליטיים קיימים במסגרות כאלה ואחרות, בקשתו זו של הגר"ש עמאר, שמה קץ לספקולציות. אולם יודגש, כי גם אם כהונתו תתארך הרי שהוא יוכל לפרוש מתפקידו בכל עת.

גורם ברבנות הראשית אמר ל"בחדרי חרדים" כי בקשתו של הגר"ש עמאר לא צפויה להיתקל בהתנגדויות וככל הנראה היא תתקבל על ידי מועצת הרבנות שתתכנס ביום שני הקרוב.

כזכור, הגר"ש עמאר נבחר לתפקיד רבה של ירושלים בחודש תשרי תשע"ה ברוב של 28 קולות מול הגר"ש אליהו שקיבל 18 קולות וחיים אמסלם שקיבל 2 קולות בלבד.
הגר''ש עמאר רבנות ירושלים בקשה הארכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד