ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

משגיח הכשרות מאלעד: אושי שניצר ז"ל נהרג בתאונת אופנוע

זמן מה לאחר צאת השבת, נהרג אושי בתאונת דרכים בכביש 5 • הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושבעה ילדים יתומים • הלוויתו הבוקר בשעה 11:00 מאלעד

ר' אושי שניצר ז"ל. עיבוד: בחדרי חרדים
ר' אושי שניצר ז"ל. עיבוד: בחדרי חרדים



טרגדיה קשה באלעד ובחסידות באבוב - 45: משגיח הכשרות הרב אשר אנשיל (אושי) שניצר ז"ל בן 34 נהרג זמן מה לאחר צאת השבת, בתאונת דרכים קטלנית בכביש 5 (חוצה שומרון) בעת שרכב על אופנוע ולמגינת לב נהרג במקום. 

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' בצאת השבת כונני מד"א-הצלה פתח תקווה שהגיעו למקום, קבעו את מותו של אושי ז"ל עקב הפציעה האנושה ממנה סבל. 

מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. אושי ז"ל היה בדרך להשגחה כשרותית במושב ינוב על יד נתניה במפעל מרינה לירקות ופטריות רכוב על האופנוע עליו הוא רכב רק בארבעת החודשים האחרונים. 

"הוא שכב מחוסר הכרה בשול הכביש כשהוא סובל מחבלת ראש קשה" סיפר פאראמדיק מד"א אלעד דרעי. "האופנוע, שהיה מפורק היה במרחק של כמה עשרות מטרים ממנו. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותו". 

אושי ז"ל בנו של הרב שמואל ישראל שניצר מבעלי פוטו גאולה, חסיד באבוב - 45 הקים את בית המדרש של החסידות בעיר אלעד. בבחרותו למד בתלמוד תורה באבוב בירושלים ובבחרותו למד בישיבת חיי משה.

מדובר בטרגדיה קשה מאוד בעיר אלעד, אושי היה דמות מוכרת ופעילה בעיר החרדית ומדובר באסון קשה לקהילה ולמשפחה.

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושבעה ילדים יתומים שנותרו ללא אב ומשענת.

הלווייתו תצא היום יום ראשון בשעה 11:00 לפני הצהריים מבית המדרש באבוב - 45 ברחוב רבי חייא לעבר בית העלמין סגולה בפתח תקווה שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
תאונת אופנוע אושי שניצר אלעד טרגדיה באבוב - 45

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד