ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הכירו את האמן הישראלי שמעצב מזוזות ליאכטות פאר

אבי לובטון הוא אמן אשר עשירי עולם משחרים לפתחו * הוא מעצב תכשיטי יודאיקה מהפנטים מפריטים המיובאים מרחבי העולם ומציג יצירות מהפנטות אשר מעטרות את הויטרינות של שועי הארץ והעולם

אחת המזוזות ביאכטת הפאר. צילום: אבי לובטון
אחת המזוזות ביאכטת הפאר. צילום: אבי לובטון



האסוציאציה הראשונה שעולה לראש כשחושבים על יודאיקה היא אצל רוב האנשים, משהו מיושן, עתיק, אולם עשירי העולם, ולא רק הם, כבר גילו מזמן כי היודאיקה והפריטים היהודיים לא חייבים להיוותר מאחור, וכיום קיימת תעשיה תוססת של תכשיטי יודאיקה מודרניים ועדכניים.

מי שנחשב לאחד מהמעצבים אשר שועי עולם משחרים לפתחו הוא אבי לובטון אשר מעצב כבר 25 שנים יצירות מרהיבות ופורצות דרך בתחום היודאיקה, באיכות חומרים ועבודה ללא פשרות ויצירותיו מתנוססות לתפארה בבתיהם של עשירי העולם והארץ לצד מוסדות ידועים.

העבודות יוצאות הדופן שלו מוצגות במוזיאונים, בתי אספנים ברחבי העולם ומספר רב של חובבי עיצוב ואמנות יהודית.

תכשיטי יודאיקה הם אלה שמייצגים בצורה הטובה ביותר את עולם התכשיטים היהודי והמעצב אבי לובטון הוא הדוגמא הטובה ביותר לכך. במשך יותר משני עשורים הגלריה הציגה את עבודותיו של לובטון ואת עיצוביו האישיים שנמכרו לאין-ספור בתים ברחבי העולם. לובטון הוא הבעלים של מספר גלריות תכשיטים בכל רחבי הארץ, והסניף שממוקם בקניון ממילא (ובמלון מצודת דוד) הפכו למפורסמים שבסניפיו וצברו מוניטין גם מחוץ לישראל.



הלקוחות של הגלריה למדו לצפות לרמה של גימור ומצוינות מכל יצירה של לובטון, שנוכח בתהליכי היצירה וליטוש התכשיטים שמוצעים למכירה. כל יצירה נולדת מתוך החזון המקורי שלו, שאין שני לו.

היצירות מהפנטות ביניהן ניתן למצוא אבנים שנחצבו בברזיל ומצאו את מקומם בלוח לחלה מרהיב, חנוכייה מזכוכית צבעונית מנופחת שעיצב האמן בעבודת יד של מאסטר באי מורנו, סט מדהים של פמוטים לשבת בצבע כחול מהמם שנצבע ביד, ועוד המון יצירות שמוצאות את דרכם אל בתים יהודים בפנמה סיטי, פאריז, ניו יורק ובכל רחבי העולם.

הוא אף עיצב בהזמנה מיוחדת עבור בית כנסת בניו יורק, ספר תורה בשיתוף של 7 אמנים. הכנת הספר נמשכה כחצי שנה ובסופו יצא ספר תורה מרהיב עשוי מכסף עם ציפוי זהב ועץ. העיצוב חדשני והשונה משך המון תשומת לב ופרסום בקהילות היהודיות.

היכנסו לאתר האינטרנט של המעצב>>

מזוזות, יאכטה. באדיבות אבי לובטון. צילום: יעל לרמן












עוד מיצירות היודאיקה. צילום: יעל לרמן


























יודאיקה אבי לובטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד