י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

בטקס מרגש: נחנך בית 'איחוד הצלה' בעיר אלעד

בטקס ההשקה בהשתתפות הרב הראשי הרה"ג דוד לאו, ראש העיר הרב ישראל פרוש, חברי כנסת ופרנסי העיר, נחנכו בית מתנדב ומרכז ציוד אזורי וכן אמבולנס חדש וטרקטורון מיוחד שישמשו את מתנדבי איחוד הצלה בעיר אלעד

בטקס מרגש: נחנך בית 'איחוד הצלה' בעיר אלעד
יהודה נחמני דוברות איחוד הצלה



בטקס רב רושם שנערך אמש בעיר אלעד נחנך מבנה חדש שישמש כבית למתנדבי איחוד הצלה בעיר.

הקצאת השטח למבנה התאפשרה בעזרת פעילות נמרצת של ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש וחבר מועצת העיר הרב אברהם שטרן, שהבינו את חשיבות המבנה לצורך קיום השתלמויות תקופתיות לחובשים וקורסים למתנדבים חדשים. בטקס השתתפו גם אלי ביר נשיא איחוד הצלה, ר' משה טייטלבוים מנכ"ל הארגון, סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש וחבר הכנסת הרב יעקב אשר, אשר שיבחו את פעילות מתנדבי איחוד הצלה באלעד.

במהלך הטקס נחנך אמבולנס חדיש לטובת תושבי העיר וטרקטורון מיוחד לחילוץ ופינוי פצועים משטח הררי. שני כלי הרכב החדישים מצטרפים לתשעה אופנולנסים של איחוד הצלה הפועלים כבר בעיר ולשישים ושבעה מתנדבים הפועלים סביב השעון למענה במקרי חירום בעיר ובסביבתה.

הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו שפעל להבאת טרקטורון החילוץ לעיר, וזאת בעקבות מקרים קשים שאירעו ביערות ובשטחי האש סביב לעיר, נשא נאום מרגש: "כל אחד מכם הוא אוהב ישראל ומיצר בצרתם, כפי שהתורה מעידה על משה רבינו". בהמשך שיבח את מתנדבי איחוד הצלה על פעילות החסד למען הצלת חיים:"אתם קמים, עוזבים הכל ורצים כדי להיות עם אלו שאתם מצרים בצרתם. אין גבול לשכרכם".

ראש העיר הרב ישראל פרוש בירך את המתנדבים ואמר כי העריייה תעמוד לעזרתם הכל מה שדרוש לצורכי הצלת חיים. "אני רואה את המתנדבים נרתמים בהמוניהם ברגעי צער ח"ו וברגעי שמחה, מתוך תחושת שליחות אישית. זה מחמם את הלב והעירייה תסייע להם כדי שיוכלו להמשיך בפעילות זו". ראש סניף איחוד הצלה אלעד ר' משה סעדון הודה במילים חמות לראש העיר הרב ישראל פרוש על התגייסותו למען תושבי העיר בהבאת האמבולנס והטרקטורון החדשים ובפעילותו למען הקצאת השטח לבית המתנדב: "זכינו שיש לנו ראש עיר שהצלת חיים והחסד עם הזולת עומדים בראש מעייניו".

בהמשך הערב ישבו המתנדבים לסעודת מצווה חגיגית במהלכה נסקרה פעילות המתנדבים בעיר בשנים האחרונות והוצגה תוכנית הפעולה לשנים הקרובות.













































איחוד הצלה בית המתנדב אלעד ישראל פרוש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד