י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תעלומה בקליפורניה: להיכן נעלם הסטודנט היהודי?

כוחות משטרת קליפורניה בתוספת מתנדבים וציוד רב מחפשים סטודנט יהודי בן 19 שנעלם באופן מסתורי • "זה בלתי מוסבר. בכנות, זה לא ילד שרק צועד אל תוך החשכה", אומרת אמו

תעלומה בקליפורניה: להיכן נעלם הסטודנט היהודי?
בלייז ברנשטיין



חיפושים אינטנסיביים אחרי סטודנט יהודי בן 19, שנעלם ביום שלישי בלילה האחרון, בקליפורניה. אמו של הנער תיארה את ההיעלמות כ"בלתי מוסברת".

כ-25 שריפים ושוטרים נוספים חיפשו באזור ביום שבת האחרון, בני משפחה פנו לעזרת הציבור בבקשה לעזור בחיפושים אחריו כדי למצוא אותו כמה שיותר מהר.

האתר Yeshiva world news מדווח כי הצעיר ששם משפחתו ברנשטיין' ביקר אצל קרובי משפחה בזמן חופשת החורף מאוניברסיטת פנסילבניה, שם הוא לומד לימודי טרום-רפואה.

ב-2 בינואר הוא הלך עם חבר אל "בורגו פארק" בסביבות השעה 9:30 כדי לפגוש חבר נוסף, מסיבות לא ידועות הוא נראה בפעם האחרונה בסביבות השעה 11 בלילה באותו יום, לאחר שצעד לתוך הפארק ולא חזר.

"הטלפון שלו הפסיק לפעול כשעה לאחר מכן", אמרו הוריו לכתבים ביום שישי. "הוא היה אמור לטוס חזרה לחוף המזרחי ביום ראשון כדי לחזור ללימודים. לא היה לו כסף, או תעודת זהות או ארנק כשצעד לתוך הפארק", הוסיפו ההורים המודאגים.

בחיפושים אחריו, המתנהלים כבר מאתמול (ראשון), משתתפים כלבים, מסוקים ומזל"ט מצויד במצלמות תרמיות HD המצלמות את השטח.

הוריו לא גילו שהוא נעדר עד שהוא לא הופיע למחרת למרפאת שיניים שם היה לו תור.

"זה בלתי מוסבר. בכנות, זה לא ילד שרק צועד אל תוך החשכה. הוא מתוכנן, הוא מקפיד, הוא מבריק, הוא כימאי. מישהו כזה לא פשוט בורח לתוך החשיכה", אמרה אימו ג'ין ברנשטיין.
סטודנט נעדר חיפושים קליפורניה ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד