1. עמוד הבית
  2. עושים עסקים
  3. פרסום ושיווק

המפץ בעולם הפרסום: שני המשרדים הגדולים מתמזגים

שני המשרדים המובילים בציבור הדתי לאומי, משרד הפרסום גל אורן ומשרד האסטרטגיה והיח״צ לרנרקום מתמזגים ומקימים יחד משרד חדש שיפעל בציבור הדתי לאומי והכללי שמו של המשרד החדש - תודו שזה לא ממש מפתיע - הוא ״גל אורן לרנר״
Print איציק מן , כ"ב טבת תשע"ח 09/01/2018 17:55

לרנר אורן צילום: גל אורן לרנר



המיזוג הגדול בעולם התקשורת החרדית-דתית לאומית, גל אורן לרנר. חיבור אסטרטגי שהופך להיות המשרד הגדול והמשפיע ביותר במגזר, ומחוצה לו. שני המשרדים המובילים בציבור הדתי לאומי, משרד הפרסום גל אורן ומשרד האסטרטגיה והיח״צ לרנרקום מתמזגים ומקימים יחד משרד חדש שיפעל בציבור הדתי לאומי והכללי-״גל אורן לרנר.״

המשרד החדש יעניק שירותים בתחום האסטרטגיה והיח״צ, הפרסום והדיגיטל ללקוחתיו, ולקוחות במשק הישראלי המעוניינים לפנות למגזר הדתי לאומי והכללי. בעלי המשרד אורן אלימלך, ואבי לרנר יכהנו כמנכל״ים משותפים בחברת גל אורן לרנר.

לצד זאת, משרד הפרסום גל אורן BSD״ ימשיך בפעילותו כמשרד הפרסום המוביל במגזר החרדי ומתחזק כעת עם צירוף משרד הפרסום ״אגס״ לשורותיו. המשרד הוותיק והמוביל במגזר החרדי והדתי ימשיך לייצג את החברות המובילות במשק ביניהם תנובה, בנק הפועלים, קופת חולים מאוחדת, פרטנר, חברת אמנה, אבני דרך, רשות הטבע והגנים ועוד לצד לקוחות אגס חברת דובק, תאגיד המחזור אלה ,ישיבת פונוביז' , סונול ועוד לקוחות פנים מגזריים חרדיים.

בין לקוחות חברת ״לרנרקום״ המתמחה בתחום הציבורי והפוליטי נמצאים ראש העיר ירושלים ניר ברקת, העיתונים ״ישראל היום״ ומקור ראשון, המועצה אזורית גוש עציון, ארגון גשר.

לרנר ניהל בבחירות האחרונות את קמפיין מפלגת הליכוד במגזר הדתי לאומי שזכה להצלחה משמעותית.

הקמת המשרד נעשתה בעקבות סדרת מחקרים, שנעשו על ידי גורמים שונים המצביעים על הצורך בפניה הייחודית למגזר. וניתוח הפוטנציאל הכלכלי בחדירה לשוק הכיפות הסרוגות, הדומיננטי בחברה ובכלכלה, בגודל המשפחות, ובמעורבות בחברה ובמשק.

שיתוף הפעולה בין 2 המשרדים נחל הצלחה בכמה וכמה מהלכים שנעשו בעבר כגון: קמפיין הבחירות של ניר ברקת לעיריית ירושלים , חוק ההסדרה ועוד.

בגל אורן לרנר יעמדו לרשות לקוחות המשרד, מעטפת כוללת של 360 בכל הקשור לעולם הפרסום, היח"צ הדיגיטל, והפקת אירועים, כל זאת ע"י 30 אנשי צוות מקצועיים מהשורה הראשונה.

אבי לרנר: ״התהליכים והשינויים הדמוגרפיים העוברים על החברה הישראלית מחייבים פניה ייחודית וממוקדת, למגזר הדתי לאומי והמסורתי ובכך להגיע לציבור הגדל באופן עקבי. אנו מזהים צורך גובר והולך מצד חברות מובילות וארגונים המעוניינים, לפנות לקהלים אלו ועל כן הקמנו פלטפורמה מקצועית, בעלת כלי עבודה מתקדמים, המתבססת על שנות הניסיון וההישגים המקצועיים של שני החברות המובילות, גל אורן ולרנרקום.״

אורן אלימלך: ״אני מאמין שהסינרגיה בין התחומים עולם הפרסום על כל שלוחותיו, ועולם יחסי הציבור, יעניקו ללקוחות המשרד ערך מוסף ויתרון משמעותי, לכל מהלך יחצני ופרסומי שיבחרו בו. אנחנו עולים קומה על מנת לתת ללקוחותינו את המיטב, בכל קשת השרותים, ובכללם עולם הדיגיטל המגזרי. אני מאמין שהמיקוד בכל אחד מהמגזרים בצורה מובהקת תעניק ערך מקצועי שיוביל לפריצת דרך ולמנועי צמיחה נוספים ללקוחותינו בדרך לכיבוש פסגות חדשות. בע"ה נעשה ונצליח.




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.