י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

שבוע לפני הפיגוע: מחבל נכשל בנסיון ירי דומה

"הערבי, מכוון לו את האקדח לראש, מטווח מטר, ש' באינסטינקט פותח את הדלת ומסיבה לא ברורה במקום לירות בו הערבי נסע לשכם" • מצמרר

קליעים. צילום: pixabay
קליעים. צילום: pixabay צילום: pixabay



כיממה לפני הפיגוע הרצחני בסמוך לחוות גלעד בשומרון, פעיל הימין צבי סוכות פרסם פוסט מצמרר בפייסבוק על פיגוע שנמנע, ונעלם מעיני התקשורת.

"אב לתשעה תושב יצהר וחתן של דמות מוכרת מאוד נרצח בשומרון" פתח סוכות את הפוסט שפרסם בפייסבוק. שבעה יתומים, אלמנה. שרים ונכבדים שמנחמים, ואולי אפילו ראש הממשלה ושר ביטחון שיבטיחו כמה יח"ד או עונש מוות. כתר על הכפרים מסביב, חקירה מהירה של השב"כ, ומעצר של הרוצחים."

"רק מה, ברחמי שמים לערבי שניסה לרצוח בשבוע שעבר את שכן שלי ש' היה כנראה מעצור באקדח. וכל זה לא קרה" תיאר סוכות.

"יום ראשון שעבר, ש' בדרך ליצהר מאט בצומת גלעד, כשרכב עם לוחית זיהוי צהובה נצמד אליו ועוצר לידו. ש' בתמימות, חושב שמישהו רוצה לשאול אותו שאלה ופותח את החלון".

"הערבי, מכוון לו את האקדח לראש, מטווח מטר, ש' באינסטינקט פותח את הדלת ומסיבה לא ברורה במקום לירות בו הערבי נסע לשכם".

סוכות מוסיף, כי כניסה של צה"ל לשכם הוא סיפור מסובך, שדורש תכנון ותיאום עם מנגנוני המחבלים. "לכן יש לו מספיק זמן להחביא את האקדח להחליף בגדים ולוחיות רישוי ולהיעלם. נכון לאתמול בערב (שבוע אחרי המעשה) המחבל טרם נעצר. מה שאומר שיש מישהו עם נשק שכבר קיבל החלטה לרצוח ומסתובב חופשי לידנו".

"כך בדיוק בוצע הרצח של הזוג הנקין הי"ד לעיני ילדיהם בחג הסוכות לפני שנתיים. ערבים מתועבים שחיכו סמוך לכניסה לשכם, רצחו, וברחו פנימה".

לדברי סוכות, לפני שהחוליה רצחה את הזוג הנקין הי"ד, הם ירו במספר כלי רכב בחווארה ובצומת גלעד, במתכונת דומה. ירי ובריחה פנימה לשכם. "רק אחרי שרצחו הם נעצרו בין לילה ולפחות סמוך למקום הרצח חסמו להם את הגישה לציר".

"אני לא מצפה מצה"ל לשנות את כל הראש ביום" כתב סוכות. "בואו נתחיל מזה שלפחות עד שעוצרים את המחבל, בכניסות וביציאות משכם יהיו מחסומים פעילים. זה יצמצם את הסיכוי שלו לרצוח במתכונת כזו ב99%".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המדובר הוא הרב ישעיהו רמתי, המכהן כרב בישיבה.
פיגוע ירי צבי סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד