י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

משאל ענק: ש"ס עוברת את אחוז החסימה?

למעלה מ-20 אלף מאזינים השתתפו במשאל ענק של חדשות הסקופים: האם ש"ס תגדיל את כוחה בבחירות הקרובות? התוצאות המלאות

אריה דרעי: צילום: פלאש90
אריה דרעי: צילום: פלאש90



האם ש"ס מגרדת את אחוז החסימה? במשאל בו השתתפו למעלה מ-20 אלף מצביעים, מתוך מאזיני חדשות הסקופים, אמרו 40% מהמאזינים, שש"ס מגרדת לדעתם את אחוז החסימה.

המשאל שנפתח להצבעה ביום חמישי בשעה 22:00 אפשר למאזינים להצביע במשך חמישה ימים ברציפות. המשאל נסגר להצבעה ביום שלישי בשעה 20:00 וכאמור למעלה מ-20 אלף ממאזיני חדשות הסקופים בחרו להשתתף במשאל.

בכדי למנוע הצבעות כפולות של מאזינים, כל מאזין יכול היה להצביע פעם אחת בלבד. מאזינים שניסו להצביע יותר מפעם אחת קולם נפסל ולא נכללו בתוצאות המשאל. המאזינים נשאלו שאלה אחת: כמה מנדטים להערכתך תקבל ש"ס בבחירות הקרובות?

כל מאזין התבקש לבחור תשובה אחת מתוך ארבע תשובות אופציונליות: 1. ש"ס תגדיל את כוחה בבחירות הקרובות. 2. לא יהיה שינוי מהמצב הקיים. 3. בין ארבעה לחמישה מנדטים. 4. ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה.

מפילוח הנתונים עולה כי 42% מהמאזינים סבורים שש"ס תגדיל את כוחה בבחירות הקרובות. 18% סבורים כי לא יהיה שינוי מהמצב הקיים. 23% אחוזים סבורים שש"ס תקבל בין ארבעה לחמישה מנדטים ואילו 17% מהמאזינים סבורים שש"ס לא תעבור את אחוז החסימה.

המשמעות היא כי 60% מקרב המאזינים סבורים שש"ס תקבל לפחות שבעה מנדטים ולמעלה מכך, לעומת 40% הסבורים שש"ס תתנדנד באזור אחוז החסימה או למטה מכך.

יש לציין שהמשאל לא נערך על מדגם מייצג של המגזר החרדי, ולפיכך מצביע רק על דעותיהם של המאזינים. אך ניתן להניח שהיא משקפת במידת מה, דעות הרווחות במגזר.
אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד