ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

באפט על המטבעות הדיגיטליים: "זה ייגמר רע"

יו"ר ומנכ"ל ברקשייר התייחס גם למינוי שני סגני יו"ר חדשים לחברה היום, אשר מהווה לדבריו חלק מתהליך הכנת יורשיו בבוא העת

וורן באפט. צילום: פלאש 90
וורן באפט. צילום: פלאש 90



הודעת חברת האחזקות ברקשייר התאוויי שלשום (ג') על מינוי שני סגני יו"ר חדשים, מהווה חלק מ"תהליך הכנת יורשים בבוא העת", אמר יו"ר ומנכ"ל ברקשייר, המיליארדר וורן באפט, בראיון לערוץ CNBC.

ברקשייר הודיעה היום על מינוי אג'יט ג'אין, בן 66, לסגן יו"ר לעסקי הביטוח של ברקשייר, ועל מינוי גרגורי אבל, בן 55, לסגן יו"ר של עסקי החברה שאינם ביטוח. "הם דמויות המפתח", אמר באפט בראיון. "לשניהם ברקשייר זורמת בדם".

השניים נחשבים לדעת פרשנים רבים למועמדים מובילים לתפוס את מקומו של באפט בבוא העת, אם כי באפט נמנע מלנקוב בשמותיהם. באפט, בן 87, ממשיך בתפקידו כמנכ"ל ויו"ר, ושותפו הוותיק, צ'רלי מאנגר, בן 94, ממשיך אף הוא בתפקידו כסגן יו"ר. לדברי באפט, היה זה רעיון של מאנגר למנות את ג'אין ואבל ליו"רים לצדו.

לאור תפקידיהם הבכירים החדשים, ג'אין ואבל צורפו לדירקטוריון ברקשייר, ולשם כך החליט הדירקטוריון על הגדלת מספר חבריו מ-12 ל-14.

בראיון ל-CNBC ציין באפט כי הוא "במצב בריאותי יוצא מן הכלל". עוד התייחס באפט גם לקדחת המטבעות הדיגיטליים, ואמר כי הוא אינו נימנה על חסידי מטבעות הקריפטו והביע בטחון כי הזינוק בערכם הוא תופעה חולפת.

"במונחי מטבעות קריפטו, ככלל, אני יכול לומר כמעט בוודאות זה ייגמר רע", אמר באפט. "מתי זה יקרה, או איך או כל דבר אחר - זה אני לא יודע".

זו אינה הפעם הראשונה בה מתייחס באפט למטבעות דיגיטליים. "אנשים מתרגשים מתנועות מחירים גדולות", אמר באפט בשנה שעברה. "אי אפשר לקבוע את ערך הביטקוין כי הוא לא נכס שמייצר ערך. זאת בועה אמיתית".
וורן באפט מטבעות דיגיטליים ברקשייר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד