י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בר"ח שבט: פתיחת הסניף הירושלמי של 'דבי וולף'

רשת 'דבי וולף' מתרחבת ופותחת סניף חדש ושלישי במספר, והפעם בירושלים, ומזמינה אתכן לאירוע פתיחה בלתי נשכח שיתקיים אי"ה ביום רביעי א' שבט, 17.1 בין השעות 16:00-21:00! מחירי הצטרפות מיוחדים למזמינות סדרת טיפולים ביום הפתיחה

מכון יופי, צילום אילוסטרציה pixabay
מכון יופי, צילום אילוסטרציה pixabay צילום: pixabay



לאור הביקוש הרב, דבי וולף שמחה לבשר על הצטרפות סניף חדש ושלישי במספר, והפעם בירושלים! כי גם לנשות ירושלים מגיע את הטוב ביותר.

דבי וולף העומדת בראש המכון החדשני והמהפכני בתחום האסתטיקה הרפואית, הקוסמטיקה והלייזר, מזה 27 שנה, חרטה על דגלה את סמל המצוינות והמומחיות.

המכון מציע מגוון רחב מאוד של טיפולי אסתטיקה רפואית הנעשים על-ידי מכשור חדשני המוביל בעולם, טיפולי לייזר בהתאמה אישית, כאשר הטיפול נעשה באמצעות מכשירי הלייזר המתקדמים בעולם בתחום ובטכניקות בלעדיות להפחתת כאב בעת הטיפול, והכל בליווי ייעוץ רפואי צמוד המתבצע על ידי רופאים בכירים אשר המכון גייס לשורותיו.

הטיפולים ניתנים על ידי טכנאיות מוסמכות, מקצועניות ובעלות ניסיון, ובשירות אדיב באופן יוצא דופן בסטנדרטים בינלאומיים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר.

באירוע הפתיחה תוכלו להתרשם מהסניף החדשני והמעוצב בסטנדרטים היוקרתיים של 'דבי וולף', שם תוכלו להכיר מקרוב את הטיפולים, לקבל ייעוץ אישי ממומחים בעלי שם עולמי בתחום ולהתרשם מן האפקטיביות ומרמת הטיפול והליווי הרפואי. באירוע יינתן ייעוץ גם באנגלית.

באירוע המושקע תוכלו להנות מכיבוד עשיר, כל משתתפת תקבל מלבד יעוץ חינם מהמומחים בעלי שם עולמי, גם שי מיוחד ויוקרתי ומעל הכל – מבצעים חסרי תקדים על טיפולי לייזר, טיפולי פנים, טיפולי בוטוקס ואקנה, רק למזמינות ביום הפתיחה.

מבוטחות מכבי בעלות כרטיס 'מכבי שלי' זוכות להטבה משתלמת במיוחד ומקבלות החזר של עד 50% מסכום ההצטרפות.

מכון דבי וולף בירושלים: רח' עם ועולמו 3, כנפי נשרים, ירושלים (מעל אלדו outlet).

הסניף החדש יציע: טיפולי לייזר ואפילציה, טיפולי אסתטיקה רפואית, טיפולי פנים לכל סוגי העור בליווי מוצרים מהחברות המובילות בעולם ועוד.

לתיאום פגישת ייעוץ: ליצירת קשר טלפוני: 1700-500-401





דבי וולף קוסמטיקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד