י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

פטירת זקן הרבנים: על בני הישיבות להשתתף

הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, קרא לבני התורה ובחורי הישיבות, לצאת מחר ולהשתתף במסע ההלוויה. כל הפרטים על המסע - בפנים

הגאון הצדיק רבי יהושע מאמאן זצ"ל
הגאון הצדיק רבי יהושע מאמאן זצ"ל



האבל על הסתלקותו של זקן הרבנים הגאון הצדיק רבי יהושע מאמאן זצ"ל: הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, קרא בתחילת שיעורו בבית הכנסת היזדים בירושלים, לבני התורה ובחורי הישיבות, לצאת מחר ולהשתתף במסע ההלוויה.

(הגר"י יוסף בשיעורו הערב)


מועצת חכמי התורה של ש"ס פרסמו הודעת אבל: "תנועת ש״ס ובראשה מרנן ורבנן מועצת חכמי התורה בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן שליט״א, יו״ר התנועה הרב אריה דרעי, נציגיה ופעיליה, מבכים מרה את הסתלקותו האי גברא רבא, גאון התורה וההלכה, ממעתיקי השמועה הצדיק הישיש רבי יהושע מאמאן זצוק״ל, זקן רבני עדת מרוקו והוא בן 100 בפטירתו.

"עמד בקשרי ידידות אמיצה עם אביר הרועים מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל עמו התכתב בהלכה בחיבוריו ופסקיו. הביע את תמיכתו האיתנה בתנועת ש"ס מיסודו של מרן זצוק"ל, וקרא לחזקה ולפעול למענה ולמען נציגיה, להוסיף כוח הקדושה ולהרבות חיילים לתורה ותעודה".

"מועצת חכמי התורה ותנועת ש״ס אבלים יחד עם כל בית ישראל על האבדן הגדול לעולם התורה והדיינות ולכלל עם ישראל ומן השמים ננוחם".

מסע ההלוויה יחל בשעה 13:00 בצהריים מישיבת 'פורת יוסף' בגאולה, ויצא להר המנוחות, שם ייטמן. במסע הלוויה צפויים להספיד גדולי ישראל וראשי הישיבות.
הרב יהושע מאמאן הלוויה ברוך דיין האמת בחורי ישיבות הרב יצחק יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד