ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רצח הסטודנט ברנשטיין: חברו חשוד ונעצר

חברו בן ה-20, נעצר בחשד לרצח • סימנים מחשידים על ידיו והתכתבויות מסוימות שנמצאו במחשבו האישי, הם שחיזקו את החשד כי הוא עומד מאחורי הרצח

הנרצח והחשוד ברצח
הנרצח והחשוד ברצח



כלי תקשורת בארה"ב מדווחים, כי אדם בשם סמואל לינקולן וודוורד, נעצר בחשד לרצח חברו הסטודנט בן 19, בלייז ברנשטיין.

סמואל נעצר בצהריי יום שישי, בחשד שרצח את חברו היהודי בלייז ברנשטיין.

סמואל שהיה חברו של בלייז מהתיכון, נלקח למעצר לאחר שנמצאו ראיות על ידי בדיקת דנ"א בזירת הפשע.

"הצלחנו היום, באמצעות מעבדת הפשע שלנו, לאשר ראיות שנאספו, באמצעות דנ"א שקשרו את מר סמואל וודוורד למר ברנשטיין", אמר דון ברנס השריף המקומי של מחוז 'קאונטי'.

כפי שפורסם ב'בחדרי חרדים', הסטודנט היהודי בן ה-19, שנעלם ביום שלישי לפני עשרה ימים באזור "Foothill Ranch" בקליפורניה, נמצא ללא רוח חיים בפארק הענק אליו נכנס וממנו לא יצא.

בלייז ביקר אצל קרובי משפחה בזמן חופשת החורף מאוניברסיטת פנסילבניה, שם הוא למד טרום -רפואה. ב-2 בינואר בסביבות 9:30 הוא הלך עם חבר ל"בורגו פארק" כדי לפגוש חבר נוסף, הוא נראה בפעם האחרונה בסביבות השעה 23:00 באותו יום, לאחר שצעד לתוך הפארק ולא חזר, הטלפון שלו הפסיק לפעול כשעה לאחר מכן, אמרו הוריו לכתבים ביום שישי. הוא היה אמור לטוס חזרה לחוף המזרחי ביום ראשון כדי לחזור ללימודים. אמרו אז הוריו לתקשורת.

"לא היה לו כסף, או תעודת זהות או ארנק כשצעד לתוך הפארק", אמרו הוריו.

הוריו לא גילו שהוא נעדר עד שהוא לא הופיע למחרת למרפאת שיניים שם נקבע לו תור.

החברים של הנרצח ושל החשוד ברצח המומים ושואלים שאלה אחת. למה?

בלשי משטרה סיפרו כי שיחה בסנאפצ', הובילה את הנרצח בן ה-19 להיפגש עם סמואל וודוורד בן ה-20 בפארק, סמואל וודוורד אמר לבלשים שברנשטיין נכנס ליער באותו לילה ולא חזר.

החוקרים אמרו שוודוורד התחמק במהלך החקירה. הם גם ציינו שהיו שריטות על ידיו ולכלוך מתחת לציפורניו, הם אמרו שהוא השתדל להימנע מלגעת בשום דבר ואמר שהוא הלך לבית של חבר שלו אחרי שברנשטיין עזב אותו, אך הוא לא הצליח לספק להם את השם של החבר שאליו הלך. כך מדווח ה'ניו יורק פוסט'.

החוקרים נכנסו למחשב האישי של החשוד ושם גילו שהוא אימץ לעצמו את דגל הקונפדרציה שמסמל את מלחמת האזרחים בארה"ב לפני מאות שנים, ואמר שזה סמל או גאווה דרומית ולא קשור לשנאה.

באחת הצ'אטים בהם השתתף הוא נשאל "איזה שני דברים הוא היה לוקח איתו לאי בודד" הוא אמר "התנ"ך ואקדח קולט 0.45".

כאמור לאחר בדיקת דנ"א נעצר החשוד במעשה. הוריו של ברנשטיין לא רצו להתראיין לתקשורת, אמא שלו פרסמה הודעה קצרה ביום שישי וכתבה "אין פה נקמה, זה לעולם לא יחזיר את הבן שלי, תקוותי היחידה היא שלעולם לא תהיה לרוצח הזדמנות לפגוע באף אחד אחר".

ההלוויה של בלייז ברנשטיין תתקיים ביום שני הקרוב.
קליפורניה סטודנט בלייז ברנשטיין רצח סמואל וודוורד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד