י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בחסדי שמים: המאבטח שנדקר - משתחרר

חודש לאחר שנדקר ונפצע באורח קשה, המאבטח אשר בן סעדה משתחרר הבוקר לשיקום

זירת הפיגוע. צילום: שלמה קופולוביץ, חדשות 24
זירת הפיגוע. צילום: שלמה קופולוביץ, חדשות 24



חסדי השם: כחודש לאחר שנפצע קשות בפיגוע דקירה שאירע בתחנה המרכזית בירושלים, המאבטח אשר אלמליח משתחרר הבוקר מבית החולים 'שערי צדק' בו היה מאושפז מאז הדקירה.

דוברות בית החולים פרסמה הבוקר הודעה כדלהלן: "אני שמחה לבשר כי אשר, המאבטח מהתחנה המרכזית, משתחרר היום במצב כללי טוב מאוד ועובר לשיקום להתחזקות פיזית. אשר מבקש לשמור על פרטיותו ולא מעונין בראיונות".


אופק, בנו של המאבטח, מקבל על עצמו שבת ותפילין לרפואת אביו

כזכור, בצהריי יום ראשון כ"ב כסלו ה-10 לדצמבר 2017, הגיע מחבל לעמדת הבידוק הביטחוני בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים, שלף סכין ודקר את המאבטח אשר אלמליח שניצב במקום. המחבל נמלט ונתפס כעבור זמן קצר ונלקח למעצר.

אשר פונה לבית החולים 'שערי צדק' במצב קשה ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם, במהלך השבוע החולף הצליחו הרופאים לייצב את מצבו, אלא שביממה האחרונה חלה הידרדרות חמורה במצבו הבריאותי.

במהלך החודש האחרון, ידע מצבו עליות ומורדות. שבוע לאחר הפיגוע אמר בן משפחה ל'בחדרי חרדים' כי "המצב קריטי, אשר בסכנת חיים של ממש. אנחנו מתחננים לעם ישראל להתפלל לרפואתו" הוא הסביר אז ל'בחדרי חרדים' כי "אשר עדין מונשם ומורדם. הריאות הפסיקו לעבוד בעקבות הדקירה של המחבל - הסכין חדרה ללב דרך הריאה והוא עבר ניתוח לב, שבו הרופאים חתכו את הריאה השנייה וכעת הוא נושם ממכונת הנשמה שהיא עוזרת לריאות לנשום - אנחנו מתפללים לה' בתקווה שהריאות יחזרו לפעול".

כאמור, הבוקר בחסדי שמים, הוא משתחרר מבית החולים ועובר לשיקום. הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל להחלמתו השלימה והמהירה של אשר בן סעדה בתוך שאר חולי ישראל.
אשר אלמליח פיגוע התחנה המרכזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד