ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

פרסום ראשון: אושרה הארכת כהונת הגר"ש עמאר

הפנייה שנחשפה ב'בחדרי חרדים': מועצת הרבנות הראשית אישרה טלפונית את הארכת כהונתו של הגרש"מ עמאר כרבה של ירושלים

הראשל''צים. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
הראשל''צים. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



פרסום ראשון: לאחר פניית הראשל"צ הגר"י יוסף, נערך בשבוע שעבר משאל טלפוני בין חברי מועצת הרבנות הראשית בשאלת הארכת כהונתו של רב העיר ירושלים הגר"ש עמאר, כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים', במשאל אישרו הרבנים את בקשת רבה של ירושלים.

כצפוי, בעקבות אישור הרבנים במשאל ימשיך הגר"ש עמאר את כהונתו כרבה של ירושלים חמש שנים נוספות וזאת לאחר שהוא התבקש להאריך את כהונתו בעקבות יום הולדתו השבעים הקרב ובא.

כזכור, 'בחדרי חרדים' פרסם לראשונה כי הגר"ש עמאר שיגר פנייה למועצת הרבנות הראשית כדי שיאריכו לו את הכהונה בחמש שנים נוספות. הדיון בבקשה נדחה בתחילה לאחר שישיבת מועצת הרבנות בוטלה בהוראת הרב הראשי הרב דוד לאו, אולם כאמור, לאור בקשת הראשל"צ הגר"י יוסף התקיים משאל טלפוני שאישר את הארכת המינוי.

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על בקשת הארכת הכהונה, נרגעו הרוחות באשר לספקולציות שעלו בתקופה האחרונה, על פיהן, הגר"ש עמאר צפוי לעזוב את כס הרבנות בבירה ולהצטרף להנהגה הרוחנית של אחת המפלגות, מה שכאמור התברר כלא נכון בעקבות בקשת הארכת הכהונה.

אולם, לדברי מקורביו של הגר"ש עמאר, הוא רשאי בכל עת לעזוב את תפקידו כרב העיר ירושלים, ואין שום דבר שימנע זאת ממנו, בעת שיחליט לעשות כך.





הרב שלמה משה עמאר הרב יצחק יוסף רבנות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד