י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

ההזדמנות: למעלה מ-100% רווח ברכישה מוקדמת של קרקע

העיר שמונה כ-100,000 תושבים קלטה כ-10,000 תושבים חדשים רק במהלך השנה האחרונה, והתחזיות מנבאות המשך גידול אוכלוסייה בקצב דומה בשני העשורים הקרובים. פארק העסקים הנרחב נועד לספק פתרון מיטבי כולל לצורך של בעלי עסקים קטנים ובינוניים ובעלי מקצועות חופשיים במשרדים, ועל הדרך מעניקה הזדמנות מסקרנת למשקיעים קטנים

חדרה, אילוסטרציה צילום: גילי יערי, פלאש 90
חדרה, אילוסטרציה צילום: גילי יערי, פלאש 90



חדרה - התגלית המפתיעה של מישור החוף
במהירות שיא עושה חדרה את דרכה להפוך מעיר ישנונית למטרופולין תוסס. קפיצה דרסטית במספר התושבים בעיר, תשתיות תחבורה חדשות, ותנופת עשייה ובנייה, מושכים אל העיר זוגות צעירים ומשפרי דיור, לצד עסקים, המחפשים משרדים שמשלבים מיקום מרכזי עם עלות שלא תכביד מדי על התקציב שלהם. במרחק של 25 דקות מתל-אביב, הם מצאו את מבוקשם, ובגדול.

חדרה גדלה – וזו רק ההתחלה: עיריית חדרה שהבחינה בשיעור ההגירה החיובית לעיר, הגיבה בתוכנית מתאר מפורטת, אשר עתידה להוסיף כ-23,000 יחידות דיור חדשות לחדרה, פארקים רחבי ידיים, טיילת חוף ארוכה ולא פחות מ-10 בתי מלון!

עשרות אלפי תושבים חדשים צריכים גם מקום לעבוד בו, ובין אם מדובר באדריכלים, עורכי דין, רואי חשבון או רופאים, כולם זקוקים למשרדים. כמענה לצורך בבנייני משרדים, השכילה עיריית חדרה לתכנן מבעוד מועד את פארק העסקים הגדול בארץ, שייתן מענה לצרכי האוכלוסייה הגדלה בנדל"ן מסחרי.

ההזדמנות - למעלה מ-100% רווח ברכישה מוקדמת של קרקע
פארק "אגרובנק חדרה" מוקם כחלק מתוכנית מתאר חד/2020 אשר אושרה ונחתמה על ידי הוועדה המקומית, הוועדה המחוזית והוועדה הארצית לתכנון ובנייה. למעשה, שלב א' של בניית הפארק הטכנולוגי נמצא בהליכי בנייה מתקדמים. המשמעות הכלכלית והמסחרית של הפרויקט, וחשיבותו לתושבים החדשים בעלי המקצועות החופשיים באים לידי ביטוי ברוח הגבית שמעניקה עיריית חדרה לפרויקט זה ובחשיבות שהיא מקנה לו. אלה בדיוק העיתוי והתנאים הנכונים להשקעה בקרקע בפרויקט.

בשל הביקוש הגדול למשרדים בחדרה, מיקומו האסטרטגי של הפארק והקונספט החדשני, ההערכות בענף הן שמחיר מ"ר של קרקע ינסוק מ-1480 ₪ היום, ל-3,500 ₪ לאחר קבלת אישורי הבנייה בפועל. עלייה של למעלה מ-100%. המחירים צפויים לזנק פעם נוספת לאחר בניית המשרדים, ומי שיבחר שלא למכור את הנכס יהנה מ-30% צפי לרווח יזמי בגין עלויות הבנייה, ויוכל ליהנות מרווח מרשים גם על השכרת המשרדים, תשואה שנתית של כ-10% , לעומת 3% בממוצע על השכרת נכס למגורים.

כך ייראה פארק העסקים הגדול בישראל
"אגרובנק חדרה" תוכנן כפארק טכנולוגי מתקדם, בסטנדרט בנייה גבוה, המשלב מרכז מסחרי ענק ובו 15 אולמות קולנוע, מגדלי משרדים ושטחים ירוקים רחבי ידיים. הפארק, הממוקם בצמידות לציר התחבורה החדש של חדרה ולתחנת הרכבת, צפוי להעסיק כ-60,000 עובדים בבנייני המשרדים ובמרכז המסחרי. פיתוח המתחם כולל פרויקטי תשתית נרחבים, ציר הולכי רגל ואופניים ראשי המחבר לתחנת הרכבת וכן גשר הולכי רגל ייחודי.

נדמה שהזדמנויות להשקיע בקרקע או בנכס בארץ מתרבות כפטריות אחרי הגשם, והבחירה בפרויקט הנכון להשקעה אינה קלה. תקציב ההשקעה הוא שיקול משמעותי, אבל חשוב לא פחות לבדוק את עיתוי ההשקעה, ואת אחוזי הרווח הצפויים. במילים אחרות – רכישת 70 מ"ר בטאבו, במתחם מסחרי שהוא חלק מתוכנית שכבר אושרה בשלוש וועדות תכנון ובנייה וצפויה להכפיל את שוויה ואף יותר מכך לאחר קבלת היתר הבנייה היא עסקה חריגה בנוף עסקאות הנדל"ן בארץ.



לחצו כאן לפרטים נוספים>>

ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם עם כל הפרטים:


קרקעות ישראל קרקע להשקעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד