ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

עלית משיקה חמישה שוקולדים חדשים

לקראת השנה החדשה יוצאת עלית עם רגעים מתוקים חדשים, המבוססים על שוקולד איכותי ועשיר, מילויים מפתיעים ותוספות מפנקות • כל המוצרים בכשרות בד"ץ העדה החרדית

עלית משיקה חמישה שוקולדים חדשים

כל אחד אוהב להפתיע את בני המשפחה, הילדים, העובדים והחברים לקראת השנה החדשה שבפתח, עם תשורה חדשה, משהו מפתיע ומרגש שיעניק משמעות מיוחדת להתחדשות. רגע מתוק של עלית הוא סמל של חוויה טעימה ומפנקת בכל עת, ובעיקר בזמנים מיוחדים ומרגשים. לקראת השנה החדשה, 'עלית' משיקה סדרת מוצרים חדשים וטעימים, אשר אין טוב מהם כדי לפתוח שנה טובה ומתוקה. כל המוצרים מבוססים על שוקולד איכותי ועשיר, מילויים מפתיעים ותוספות מפנקות.

את הרגע המתוק הראשון השנה מומלץ לפתוח עם: שוקולד חלב בתוספת דבש ואגוזים, בנוסף מומלץ ליהנות מרגעים מפתיעים עם: פסק זמן לבן במילוי וופל, עם קרם אגוזים וקרם בטעם שוקולד, ושוקולד פרה ביסקוויט באריזה רגילה ובאריזת מיני.

שי חגואל, מנהל שיווק שוקולד בחטיבת תענוג והנאה בקבוצת שטראוס: "עלית שמה לה למטרה להמשיך ולחדש למגזר החרדי , בצורה בלתי פוסקת במגוון מוצרים ייחודים בכשרות מהודרת. השקת סדרת השוקולדים לקראת השנה החדשה, נותנת מענה בעיתוי המתאים למגמה הולכת וגוברת של צריכת שוקולד איכותי ומפנק ע"י שילוב של תוספות ומילויים מיוחדים ומעניינים".

את מגוון המוצרים החדשים ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות. מה שנשאר לכם הוא לגשת אל החנות הסמוכה ורק לבחור. את המחמאות תקבלו מיד עם פתיחת החפיסה הראשונה.

מוצרי השוקולד של עלית הינם בכשרות בד"ץ העדה החרדית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד