י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

9 סיבות שבגללן שווה להשקיע בלימודי אנגלית

9 סיבות שיגרמו לכם להשקיע בלימודי אנגלית: ידיעת שפה נוספת מהווה יתרון עצום בתחומים רבים, וכמדובר באנגלית, היתרון מתעצם פי כמה וכמה. בשל הסיבה הזו, שווה להשקיע בתחום של לימודי אנגלית כדי להפיק ממנה את המיטב ולקצור את כל היתרונות שהיא מביאה עמה, כולל התשעה שלפניכם

לימודים אילוסטרציה, צילום pixabay
לימודים אילוסטרציה, צילום pixabay



בימי בית הספר, כולם מתבקשים להשקיע במיוחד בלימודי האנגלית, ולא בכדי. השפה הזו הפכה לשפת תקשורת בינלאומית שלא ניתן להמעיט בערכה, וחשוב לדעת אותה במגוון תחומים בחיים שכוללים אותה על בסיס יומי. לכן, אין זה מפתיע כי לימודי אנגלית פופולריים היום מאי פעם, והם מאפשרים לכל אחד ללמוד את השפה החיונית הזו מהבסיס ועד לרמת דיבור גבוהה בכל מקום. מלבד יכולת התקשורת הבסיסית שאנגלית מקנה לנו, יש עוד תחומים רבים בהם היא חיונית וכיום לא ניתן לוותר עליה כלל בכל גיל ובכל שלב בחיים.

להלן הסיבות:

1. תהפוך אתכם למטיילים בינלאומיים – אין זה סוד שישראלים אוהבים טיולים בכל רחבי העולם ומגיעים למקומות שאחרים לא מעיזים להגיע אליהם. מכיוון שמרבית נותני השירות ברחבי העולם לומדים אנגלית כחלק מההכשרה שלכם, חשוב שתדעו לדבר את השפה כדי לתקשר עמם – מה שחשוב במיוחד במצבי חירום כמו אובדן דרכון או כסף. מלבד זאת, השפה האנגלית תאפשר לכם לתקשר עם תושבים ותיירים באותם מקומות אליהם תגיעו, כך שתוכלו להכיר אנשים חדשים עם סיפורים מרתקים ולחוות את העולם במלואו.

2. תגביר את סיכויי הקבלה שלכם למקומות עבודה – כמעט כל מודעה מכילה דרישה של ידיעת השפה האנגלית ברמה בסיסית לכל הפחות, ולכן חשוב במיוחד לדעת אותה. מקומות עבודה רבים מבקשים את הכישור הזה לא רק כדי לסנן מועמדים, אלא מפני שמערכות רבות מתבססות על השפה האנגלית ולא ניתן לעבוד בלעדיהן. לכן, קורס ללימוד קורס ללימוד אנגלית עסקית הפך תנאי חיוני לקבלה למשרות שונות, כך שבזכותה תוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם להתקבל למשרות שונות וגם להקל על העבודה שלכם ברגע שתתקבלו.

3. תאפשר לכם לתקשר עם עמיתים לעבודה – מלבד העובדה שישנן מערכות רבות במקומות עבודה שמתבססות על אנגלית, מקומות רבים גם מתקשרים עם לקוחות וחברות שונות בשפה הזו. ידיעת אנגלית מאפשרת לתקשר עם אנשים מכל רחבי העולם במסגרת העבודה, כך שאם תידרשו לכך יום אחד, לימודי אנגלית יאפשרו לכם להכיר את השפה ולעשות את העבודה שלכם על הצד הטוב ביותר.

4. תגביר את הביטחון העצמי שלכם – אנשים רבים שאינם יודעים את השפה האנגלית ברמה של דיבור מרגישים חסרי ביטחון הן במקום העבודה שלהם והן בסיטואציות שונות כמו שיחה עם עמיתים מחו"ל או אנשים פונים אליהם לבקשת עזרה. לימודי אנגלית יאפשרו לכם להיפטר מחוסר הביטחון הזה וללמוד שפה מעניינת במיוחד שתאפשר לכם לתקשר בצורה נפלאה עם מי שתרצו בכל מקום ובכל עת.

5. תפתח לכם אפיקים לימודיים – לא רק העולם העסקי משתמש באנגלית כשפה עיקרית, אלא גם מוסדות לימודים רבים, בייחוד באקדמיה. קורסים רבים כוללים מונחים באנגלית וכן דרישה לקרוא מאמרים וספרים באנגלית שקשורים לנושא, כך שרק אלו שיודעים את השפה הם בעלי יתרון באקדמיה. בנוסף לכך, לימודי אנגלית פותחים בפניכם גם את האפשרות ללמוד במוסדות מחוץ לישראל בהם הלימודים הם בשפה הזו בגלל ריבוי של סטודנטים מכל רחבי העולם. הודות לשפה האנגלית תוכלו להשתלב במוסדות לימוד רבים ברחבי העולם, וליהנות מהזדמנויות שייפתחו בפניכם בעתיד הודות לכך.

6. אנגלית היא שפה בה כולם שווים – בניגוד לשפות רבות אחרות, אנגלית היא שפה פשוטה יחסית ללמידה משום שיש לה אלפבית בסיסי וייחוסים שונים בה זהים בין מין למין. כך למשל אם פונים לגבר או אישה בשאלה, אין הבדל בפניית הגוף מפני שמתייחסים לזכר ונקבה באותה מילת ייחוס! כך תוכלו לעבור את המשוכות הראשוניות של השפה בקלות יחסית ולהמשיך ללמוד אותה בצורה עמוקה יותר ועם ידע בסיסי נרחב.

7. נותנת לכם גישה לידע אינסופי – בגלל חשיבותה של השפה האנגלית, אין זה מפתיע ש-55% מהאתרים באינטרנט מושתתים אליה. האתרים השונים ברשת העולמית יכולים לספק לכם מידע רב וגם לאפשר לכם לתקשר עם אנשים מסביב לעולם, לבצע רכישות וללמוד דברים שלא ידעתם, כך שלימודי השפה האנגלית יסייעו לכם בתחומים רבים שתצטרכו את האינטרנט עבורם.

8. תאפשר לכם ליהנות מתרבות בינלאומית – החל מספרים קלאסיים, דרך סדרות טלוויזיה ועד לסרטי קולנוע, מרבית התרבות שאנו צורכים היום היא באנגלית. מלבד הפן הפרקטי של ידיעת השפה העשירה הזו, לימודי אנגלית יאפשרו לכם גם למלא את זמנכם הפנוי עם יצירות מסוגים שונים שתוכלו ליהנות מהן בלי צורך בפרשנות. עם אנגלית תוכלו לקרוא ספרים נפלאים, לראות סדרות וסרטים וגם ליהנות מקריאה של עיתונים או פרסומים אחרים באופן שלא התאפשר לכם בעבר בגלל מחסום השפה.

9. תפתח את החשיבה שלכם – כדי לשמור על צלילות וחדות מחשבה לאורך השנים, זה חשוב במיוחד לאמן את המוח על ידי למידה של מיומנויות חדשות, כמו למידת שפה. על ידי לימוד של אנגלית מרמה בסיסית ועד רמה של דיבור, תוכלו ליהנות מיתרון משמעותי בכל הנוגע לקוגניציה שלכם ולשמור על חדות מחשבה לאורך השנים, כך שתהדפו בעיות נויורולוגיות שמאפיינות גילאים מבוגרים. הכישורים שתלמדו בשפה האנגלית, כמו דקדוק ומילים חדשות, יהוו חלק מתהליך חיוני של שמירה על קשרים נוירולוגים במוח – מה שנחוץ בכל עת כדי ליהנות מבריאותו של אחד האיברים החשובים ביותר בגופנו.

לימודי אנגלית יכולים לפתוח בפניכם את כל העולם, תרתי משמע, והודות להם תוכלו ליהנות ממגוון יתרונות שיעזרו לכם לבסס ולקדם את עצמכם בתחומים רבים שלא הייתה לכם גישה אליהם בעבר.
לימודים אנגלית שפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד