י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

נופשים עם המשפחה הגדולה בצימר לשדות

משפחות דתיות רבות נמנעות מנופש בצימר בגלל המחירים ובגלל שאין אפשרות לאירוח של משפחה גדולה • בצימר לשדות בעמק חפר יוכלו למצוא מתחם שיכיל את כל המשפחה המורחבת, במחירים נוחים ותוך שמירה על הפרטיות ועל הצניעות

נופשים עם המשפחה הגדולה בצימר לשדות
רויטל שדה



מי מאתנו לא רוצה להירגע קצת מהשגרה ולנפוש עם המשפחה באווירה פסטורלית? כמה פעמים האפשרות הזאת לא מומשה בגלל הנסיעה הארוכה לצפון שכרוכה פעמים רבות בנופש שכזה? מתחם 'צימר לשדות', במושב שדה יצחק שבין חדרה לנתניה יכול להיות הפתרון המושלם עבורכם ועבור משפחתכם המורחבת לנופש במחיר שווה לכל נפש יחד עם כל המשפחה והילדים.

כבר בדרך לצימר לשדות תוכלו להתרשם מן המרחבים של עמק חפר ואזור מנשה. לא מדובר בנסיעה ארוכה לצפון, אלא במתחם זמין באזור שבין חדרה לנתניה. ממש קרוב לבית. מדובר במתחם ובו ארבע יחידות נופש בגדלים שונים המותאם באופן ספציפי לשהות של קבוצות ושל משפחות גדולות ומורחבות המבקשות לבלות ביחד. זאת, בנוסף לאפשרות ליחידות נופש קטנות יותר, עבור זוגות או משפחות קטנות. כל זאת, תוך שמירה מקסימלית על הפרטיות ועל הצניעות של כל אחד מן האורחים.

ארבעת הדונמים של מתחם 'צימר לשדות' מחולקים בין בית הנופש הגדול, המיוחד והמאובזר – הוילה – הנמצא בצד הצפוני של המתחם ואשר כולל יחידה ובה שלושה חדרי שינה ויחידה בעלת כניסה נפרדת בעלת שני חדרי שינה, לבין שלוש יחידות נופש נוספות הנמצאות בחלקו הדרומי. בכל חדרי השינה תמצאו מיטה זוגית, טלוויזיה, ארונית וחדר רחצה. הוילה, כמו כל יחידות האירוח האחרות, ממוזגת והיא כוללת גם פינת מטבח מאובזרת בתנור אפיה וכיריים, מקרר חדיש, מיקרוגל, כלי בישול וכלי הגשה. לנוחיותכם תמצאו במקום גם מכונת אספרסו עם קפסולות וחלב, ומקציף לחלב. אורחי המתחם יכולים להתחבר לרשת האינטרנט האלחוטי הייעודית. עוד כוללת הוילה מתחם ספא ובו סאונה יבשה ומתחם מים המורכב מבריכה מחוממת ומג'קוזי גדול. ככלל, הריהוט של יחידות האירוח הוא בעל אופי כפרי והוא משרה אווירה שלווה ונעימה.

בין הוילה לשלוש יחידות האירוח הנוספות נמצא בית המשפחה המפעילה את הצימרים ומעניקה שירות לאורחים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע. בסמוך לוילה נמצאת גם חממת אירוח, מתחם ייחודי שהוקם לצורך קיום אירועים וסעודות בהשתתפות אנשים רבים. מדובר בחממה גדולה וגבוהה – בגובה 5 מטר ובגודל של 50 מטרים רבועים. חממת האירוח מקורה ומחוממת ומאובזרת בכל הציוד הנדרש ויש בה מלבד השולחנות והכסאות גם מערכת שמע וטלוויזיה בגודל 50 אינטש שבה ניתן להשתמש להצגת מצגות.

"הנחלה שלנו היא של עשרה דונם ובתוכם מרוכזים הצימרים ב-4 דונם. מדובר בשטח לא קטן, אבל גם לא גדול מדי. הדבר הזה נותן תחושת מרחב יחד עם הרגשת פרטיות", מסבירה רויטל שדה, אשר מנהלת את מתחם הצימרים ביחד עם בן זוגה אברהם. לדבריה, ישנה מודעות רבה מאוד לצורך של נופשים בכלל ושל נופשים חרדים בפרט בשמירה על הפרטיות ועל הצניעות. "ברור לנו שגם אם מגיעה אלינו משפחה מורחבת – כל אחד מרכיבי המשפחה צריך את הפרטיות שלו. השמירה על הפרטיות ועל ההצנעה נעשית גם בכל מה שקשור לפעילות המים. באזור הוילה פועל מתחם מים הכולל בריכה מחוממת ומקורה וג'קוזי גדול מוקפים בגדר עץ ובשער ביטחון לילדים. ניתן כמובן להתארגן ולעשות שעות נפרדות בבריכה – שעות לגברים ושעות לנשים באופן שבו הלכות הצניעות יישמרו. מתחם המים הזה נותן ביטחון לילדים, מעניק פרטיות ואינטימיות ומרכז את כל פעילויות המים. בכל אחת משאר

יחידות האירוח מותקן ג'קוזי בתוך גינה או במרפסת בעלת פרטיות מקסימלית. בקיץ מותקנת בריכה נוספת, בגודל 5 על 10 מטרים, עבור שלוש יחידות האירוח הקטנות.

הנופשים בצימר לשדות יכולים ליהנות גם משולחן סנוקר ומשולחן פינג פונג. בטלוויזיות ניתן לצפות בערוצי תוכן רבים – כולל בערוץ ילדים. במידת הצורך ועל פי בקשה – ניתן לסנן את הערוצים ואת האינטרנט האלחוטי עד כדי חסימתם המוחלטת. כל זאת, בתיאום מראש. ניתן גם לקבל במקום אופני רכיבה ולצאת למגוון מסלולי הרכיבה של עמק חפר.

איך מסתדרים האורחים שלכם מבחינת כשרות והמטבחים?

"האורחים שלנו יודעים מראש שהמטבחים ביחידות הדיור שלנו אינם מוכשרים, ונערכים בהתאם. כבר היו אצלנו בעבר אורחים חרדים רבים שקיבלו צימר נקי, הביאו איתם את האוכל בכלים שלהם ואכלו אותו בכלים חד פעמיים", הסבירה רויטל שדה.

יש בית כנסת באזור?

"יש בית כנסת פעיל במושב בשבתות במרחק של חמש דקות הליכה מהצימר. מדובר בבית כנסת יפה ופעיל בשבתות באופן קבוע. ישנה אפשרות לפתוח את בית הכנסת גם באמצע השבוע במידה וקבוצה המתארחת בצימר מעוניינת בתפילה במניין. גם אם אורח בודד מעוניין להתפלל דווקא בבית כנסת, אפילו ללא מניין, ניתן לתאם פתיחה של בית הכנסת עבורו באמצע השבוע. באמצע השבוע יש גם אפשרויות נוספות לתפילה בבית כנסת – בשני המושבים הסמוכים לנו, אחיטוב ומאור, יש בתי כנסת שפועלים בכל השבוע ואפשר בנסיעה קצרה להגיע אליהם".

לפרטים נוספים >>

צילום: רויטל שדה





צימרים משפחות דתיות שדות העמק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד