י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בעל שטריימל? כדאי לך לבטח אותו

שטריימל הוא חפץ יקר ערך, הבעלים שומרים עליו כעל בבת עיניהם ולכן יש חשיבות רבה לרכוש פוליסת ביטוח שתשמור עליכם ביום סגריר • כל הפרטים על הביטוח המיוחד בסוכנות הביטוח הוותיקה 'חנוך כץ'

שטריימל, אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
שטריימל, אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



השטריימל אותו חובשים עשרות אלפי חסידים בארץ ובעולם הוא מוצר יקר. הוא מיוצר מזנבות של חיות נדירות ועלותו נעה בין 1000 דולר לשטריימל הפשוט ביותר ועד לאלפי דולרים. השטריימל הוא מוצר יקר ערך לבעליו. לא אחת אנו רואים את הטסים מחזיקים את קופסת השטריימל קרובה אליהם במטוס ומסרבים לשלוח אותו כמטען במטוס. למרות כל אמצעי הזהירות כל שנה נאבדים או נשכחים עשרות אם לא מאות שטריימלים בנסיעות ובשמחות כמו כן השטריימל מטבעו דליק והיו מקרים לא מועטים שבהם נשרף השטריימל מנר הבדלה. הכסף הרב שהושקע ברכישת השטריימל עלול לרדת לטמיון למגינת לב הבעלים.

בסוכנות הביטוח הוותיקה 'חנוך כץ' ערים לצרכים המיוחדים של שומרי המסורת והחשש מפני הפגיעה בתשמישי קדושה ומציעים בה פוליסת ביטוח דירה מורחבת לשטריימל, פאה, תפילין, מזוזות, כלי כסף ועוד . כמו כן ניתן להרחיב את הכיסוי גם לציוד של הבן כשהוא בפנימייה בישיבה.

חנוך כץ, מנכ"ל סוכנות הביטוח מסביר כי "יש חשיבות רבה להתאים את ביטוח הדירה לצרכים של הציבור הדתי וזאת אנו עושים במשרדנו במסגרת ביטוח דירה ותכולתה".

רבים מבקשים לבטח את דירתם על תכולתה וחפצי הערך שבה על מנת למנוע נזק רב בעת שריפה, פריצה, רעידת אדמה, שיטפון ופגעים לא צפויים אחרים. בפוליסת הביטוח האטרקטיבית המוצעת נבנה הביטוח מודולארית בהתאם לכיסויים שהלקוח מעוניין לבטח.

ביטוח "כל הסיכונים" – מעניק גם כיסוי לתכשיטים ודברי ערך, מחוץ לדירה.

"החשוב ביותר" מסביר חנוך כץ "זו ההתאמה האישית בין שלל הכיסויים וזאת יש לעשות אצל מי שמתמחה בתפירת פוליסה לפי הצרכים והתקציב הקיים".

ניתן למלא פרטים בטופס הבא ונציג יחזור אליכם, או להתקשר לטלפון
072-3713482
שטריימל ביטוח נזק חנוך כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד