י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מדוע התנער הרב משליחות האדמו"ר מסאטמר • האזינו

בכנס שנערך לאלו שאינם מתייצבים בלשכות הגיוס להסדיר את מעמדם כבני ישיבה הזמין המנחה את הרב הלל וינברגר - מ'התאחדות הרבנים' שע"י סאטמר, לשאת דברים בשליחות האדמו"ר מסאטמר • אלא שהרב וינברגר התנער ואמר כי אינו מדבר בשליחות • האזינו

הרב וינברגר נואם לצד האדמו"ר מהרז''ל מסאטמר במנהטן
הרב וינברגר נואם לצד האדמו"ר מהרז''ל מסאטמר במנהטן



במוצ"ש נערך ע"י ארגון "גיבורי חיל" המזוהה עם חסידות סאטמר מהרז"ל, כנס לאלו שאינם מתייצבים בלשכות הגיוס להסדיר את מעמדם כבני ישיבה. באירוע נישאו דברים נגד ההתייצבות וחולק שי לאלו שאינם מתייצבים. במקביל נערך בבני ברק באותו ערב כנס של הארגון המתחרה "הועדה להצלת עולם התורה" של הפלג.

בין הנואמים היה הגאון רבי הלל וינברגר מ'התאחדות הרבנים' של סאטמר, שהגיע במיוחד מארה"ב לחזק את הכינוס. כזכור, הרב וינברגר היה מהנואמים בעצרת סאטמר נגד הגיוס שנערכה בארה"ב בקיץ האחרון. המנחה הזמין את הרב וינברגר לנאום ואמר כי הוא יישא דברים בשליחות האדמו"ר מסאטמר כשכוונתו לאדמו"ר מהרז"ל מסאטמר.

אלא שהרב וינברגר החל את דבריו בהתנערות מדברי המנחה באמרו כי אינו מגיע בשליחות.



בתוך כך, ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרב וינברגר גם ביקר בשבוע שעבר בבד"ץ העדה החרדית שהבהירו לו באופן שאינו משתמע לשתי פנים שכרגע ההוראה היא להתייצב ולעשות פטור. הרב ויינברגר התווכח על כך עם חברי הבד"ץ במשך שעה ארוכה, אך הם הבהירו לו כי זו ההוראה.
הרב הלל וינברגר כינוס לא מתייצבים שליחות האדמור מסאטמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד