י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

גרוזמן בליהוק חדש: "סבתא שלי כבר מרוצה"

העיתונאי החרדי מנדי גרוזמן, מצטרף לסגל הכותבים הקבוע של העיתון הדתי-לאומי 'בשבע', וכן ל'ישראל היום' • גרוזמן: "סבתא שלי כבר מרוצה, כיוון שבשבע מופץ בין היתר גם בכפר חב"ד"

מנדי גרוזמן. צילום: אפרים גרינוולד
מנדי גרוזמן. צילום: אפרים גרינוולד

 


העיתונאי החרדי מנדי גרוזמן, מגיש תכנית הבוקר של כאן מורשת, לשעבר כתב במקור ראשון ובעל טור אישי במוצ"ש, מצטרף לסגל הכותבים הקבוע של העיתון הדתי-לאומי 'בשבע', העיתון השלישי בגודלו בישראל. החל מהגיליון שייצא בסוף השבוע הקרוב, יכתוב גרוזמן ב'בשבע' טור אישי לצד כתבות מגזיניות בסגנונו הייחודי.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי גרוזמן הצטרף גם לצוות הכותבים במדור דעות של עיתון 'ישראל היום'.

מנדי גרוזמן (29) נולד בכפר חב"ד וכילד גדל בבלרוס, שם שימשו הוריו כשליחי חב"ד. הוא למד בישיבות תומכי תמימים בארץ ובניו יורק, מוכר לציבור שומרי המצוות מעבודתו ככתב לענייני דתות בעיתון מעריב ובאתר nrg ולפני כן באתרים כיכר השבת, בחדרי חרדים, שטורעם וגם בשבועון כפר חב"ד. עד לאחרונה כתב טור שבועי קבוע בעיתון מקור ראשון. החל מהשבוע הבא כאמור, אפשר יהיה לקרוא אותו גם מעל דפי 'בשבע'.

עורך 'בשבע' עמנואל שילה: "אנו שמחים לחזק את מדור התרבות המתחדש של 'בשבע' עם טור שבועי קבוע שייכתב על ידי מנדי גרוזמן. צירופו של מנדי לצוות הכותבים המשובח של 'בשבע' בא בהמשך לטורים של יאיר שרקי ויאיר יעקבי שנוספו בשנה האחרונה, במסגרת מגמה כללית של פנייה אל דור הקוראים הצעיר. אנו מאחלים למנדי הצלחה ובטוחים שקוראינו ייהנו ממנו"

מנדי גרוזמן אומר: "אחרי כמה שנים של כתיבה, העיסוק היומיומי שלי כיום הוא רדיו ואני שמח מאוד לשלב את אהבתי הראשונה, הכתיבה, ולהצטרף לצוות הכותבים של העיתון בשבע. אני מודה ליו"ר קבוצת בשבע דודו סעדה ולעורך הראשי עמנואל שילה על האמון. כיף גדול להיות חלק מהעיתון הנפוץ במגזר הדתי, לצד דמויות ענק כמו ידידיה מאיר ושלמה פיוטרובסקי.

"חשוב להבהיר שיאיר שרקי נותר הצעיר בחבורה, אני זקן ממנו בכמה שנים. סבתא שלי כבר מרוצה כיוון שבשבע מופץ בין היתר גם בכפר חב"ד" הוסיף גרוזמן בהומור. "אם גם הקוראים יהיו מרוצים – גם אני אהיה מרוצה. בעזרת השם נעשה ונצליח".

מנדי גרוזמן בשבע יאיר שרקי כפר חבד ישראל היום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד