י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אז מה באמת קרה בחברת הטיסות WOW - החברה טוענת לטעות ומבהירה

תלונה אחת של נוסע, גרמה לנזק תדמיתי; החברה מגיבה ל'בחדרי' וטוענת כי הלקוח טעה בגלל צבעים וכיתובים דומים "לא היתה שום כוונה לכך שמדובר בכשרות מארה"ב של OK"

חרדים בטיסה. צילום: שוקי לרר
חרדים בטיסה. צילום: שוקי לרר צילום: שוקי לרר



הבוקר פורסם ב'בחדרי חרדים' כי נוסע שטס בחברה התלונן על כך שהאוכל שהוגש בטיסה לא היה כשר, על אף שהיתה חותמת כשרות על המנה.

מספר אתרי חדשות בארה"ב פרסמו את הסיפור על הטענות של הנוסע, בנוסף פורסמה הבהרה בחשבון האינסטגרם של מערכת הכשרות OK, לפיה, הם לא נותנים הכשר לארוחות שמוגשות במטוסי חברת ואוו (WOW) וכי החותמת על המנות לכאורה זויפה.

עכשיו מתברר, איך הסיפור הגיע למימדים כה עוצמתיים ולטענות על כך שהחברה זייפה את סמל הכשרות. מטעם החברה הובהר ל'בחדרי חרדים' בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, כי הדיווח על כך לא נכון בעליל, וכי נוסע אחד טעה והטעה את כולם.

"חברת WOW אייר מציעה אוכל כשר לרכישה בטיסותיה הלוך מתל אביב לריקאווייק/איסלנד בלבד", משם מחליפים מטוס לטיסת המשך לארה"ב. "האוכל מסופק על ידי חברת תממ (TMM) שיש לה תעודת כשרות ישראלית" טוענים בחברה.



כמו כן טוענים בחברה כי "בתפריט של חברת התעופה סומן האות K עבור המילה "כשר" באנגלית, בכתב לבן על רקע צבעי החברה הסגולים. לא היתה שום כוונה לכך שמדובר בכשרות מארה"ב של OK, שהסימון כשרות שלה הוא בכלל באפור על רקע לבן ולעיתים גם עם מילים ירוקות ליד".

בחברה האריכו להסביר ל'בחדרי חרדים' כי "מדובר בפרשנות מוטעת של נוסע ואנו מאד מצטערים על כך. הסימון שלנו נעשה בצורה תמימה לחלוטין ללא הכרות קודמת עם OK ונפעל על מנת להבדיל אותו אף יותר על מנת למנוע טעויות זיהוי עתידיות. קהל הנוסעים שומרי הכשרות מאד חשובים לחברה ולכן פעלנו להציע אוכל כשר בטיסותינו מתל אביב ואנו אף מתכננים להציע בעתיד אוכל כשר על כל טיסותינו".

אתר 'בחדרי חרדים' מתנצל בפני החברה על הפרסום השגוי.
טיסה WOW הטעיית הצרכן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד