י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

פרשת "ניצבים" וילך - אחד הבחורים שסולק מהישיבה מגיב: "לא חששתי שזה יוודע"

"מנסים לדבר איתם שיסכימו להחזיר אותנו" אחד הבחורים שסולק מהישיבה בעקבות השתתפותו כניצב בסדרה 'שבאבניקים' שובר שתיקה ומספר שלא חשש שזה יוודע והמלהק מספר על פניות רבות מצד בחורי ישיבה, לעצור את השידורים או למחוק קטעים היכן שהם נראים

צילום מסך מתוך הסדרה
צילום מסך מתוך הסדרה

 


סערת ה'שבאבניקים' נמשכת: מ', תלמיד ישיבת 'דרך חכמה' (סילבר) בירושלים, שהוא וחברו לספסל הלימודים סולקו מהישיבה לאחר שזוהו כניצבים בסדרה 'שבאבניקים', כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', העניק אתמול (חמישי) ראיון לאתר ynet.


בראיון גולל מ' את אשר אירע: "עשיתי את זה כשהיינו בשיעור ב' ולכן לא חששתי שזה ייוודע. הייתי בהלם. לפני שבועיים קרא לנו ראש הישיבה והודיע שאנחנו מסולקים. מאז אני בבית".

לדבריו: "יש מי שמדברים איתם כדי שיסכימו להחזיר אותנו. אבל אם הם לא יסכימו, אנחנו נצטרך לחפש ישיבה חדשה".

המלהק החרדי של הסדרה סיפר ל-ynet כי הוא "מקבל פניות מבחורים שצולמו לסדרה ורוצים שיעצרו את השידורים, או שימחקו אותם. שני הבחורים שסולקו אומנם לא פנו אלינו, אבל רבים אחרים כן".
 
לדברי המלהק: "אני מסביר להם בעדינות שאין דבר כזה למחוק מישהו מסדרה או לעצור שידור, למרות שאני מבין את החשש הגדול שלהם. הם היו צריכים לחשוב על זה קודם".

מישיבת 'דרך חכמה' לא נמסרה תגובה.

 


כזכור, בשבוע האחרון דווח לראשונה ב'בחדרי חרדים' אודות שני בחורי ישיבה שסולקו מישיבת 'דרך חכמה' סילבר בירושלים, לאחר שזוהו כניצבים בסידרה 'שבאבניקים' המשודרת ב-HOT.

כמה ימים לאחר מכן דווח ב'בחדרי חרדים' כי בחור נוסף מישיבת 'נר ישראל', התבקש לחפש לעצמו ישיבה אחרת, לאחר שזוהה כניצב בסצנה שצולמה לפני כשנתיים.

הדבר עורר סערה ושיח כאמור, ברחוב החרדי והחילוני, וגם השחקנים הפופולרים, לא נותרו אדישים לנוכח העונש הכבד והעניקו השבוע ראיון מיוחד לכתב 'בחדרי חרדים' איציק מן והבהירו כי לדעתם על הנהלת הישיבה "לנהוג ב'בית הלל' ולדון לכף זכות את הבחורים ולהחזירם לישיבה".

הסדרה 'שבאבניקים' המשודרת ב-HOT, היא סדרת דרמה על ארבעה תלמידי ישיבה שלומדים בפנימייה חרדית ומצליחים להנות משני העולמות - סדרה שזוכה לנתוני צפייה גבוהים.

שבאבניקים סילוק בחורים ישיבת דרך חכמה סילבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 44 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד