י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לאחר שבית מדרשו הוצת: הרבי קיבל טלית חדשה ובירך 'שהחיינו'

ביום שלישי דווח ב'בחדרי' כי בית מדרשו של האדמו"ר מבישטנא הוצת על ידי אלמוני, בשבת האחרונה - בית המדרש כבר היה משופץ וגם טלית חדשה במקום זו שנשרפה, הוענקה לרבי על ידי יו"ר ש"ס בעיר

לאחר שבית מדרשו הוצת: הרבי קיבל טלית חדשה ובירך 'שהחיינו'



לאחר שבשבוע שעבר הוצת בית מדרשו של האדמו"ר מבישטנא בשכונת עמישב בפתח תקוה, בשבת בירך הרבי על טלית חדשה - לאחר שזו הישנה נשרפה.

האדמו"ר בירך 'שהחיינו' בשבת קודש על המבנה החדש ששופץ במהירות וגם על הטלית חדשה שהעניק לו מ"מ ראש העיר אוריאל בוסו שגם דאג לכל שיפוץ בית המדרש.

עדיין לא ברור מי עומד מאחורי הצתת בית המדרש ומבנים נוספים באזור.

נזקי ההצתה בשבוע שעבר:

ממלא מקום ראש העיר עם הרבי מבישטנא









כזכור, ביום שלישי שעבר דווח ב'בחדרי חרדים', כי סמוך לחצות ליל, אלמונים ניסו להצית את בית מדרשו של האדמו"ר מבישטנא בשכונת עמישב בפתח תקווה.

לדברי המתפללים שהזדעזעו מהשריפה ושוחחו עם 'בחדרי חרדים' עלתה תמונה, לפיה עובר אורח שעבר במקום דקות לאחר ההצתה הזמין את כוחות הכיבוי שהגיעו תוך זמן קצר ובחסדי שמים נמנע מארון הקודש להתלקח. אך נזק רב נגרם לבית הכנסת וספרי קודש נשרפו.

לעת עתה נראה כי לא מדובר בהתנכלות מכוונת לבית המדרש דווקא ומדובר בשורפים שניסו להצית כמה בתים באזור באותו לילה. בין היתר ניסו להצית אש בישיבת 'נתיב התורה' הסמוכה, לא ברור האם ההצתות בוצעו ממניעי דת.

גבאי בית הכנסת הגישו למחרת תלונה בתחנת משטרת פתח תקוה.
בישטנא הצתת בית כנסת פתח תקווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד