י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המתנדבים התאומים הגיעו לזירה וגילו את סבתא דקורה

ביבניאל נדקרה אתמול אישה בת 56, ככל הנראה על ידי אדם המעורער בנפשו הבוקר מתברר כי הראשונים שהגיעו לזירה וגילו את הסכין נעוצה בצווארה, הם נכדיה נחמן ואליעזר המתנדבים במד"א

המתנדבים התאומים. באדיבות ידיעות אחרונות
המתנדבים התאומים. באדיבות ידיעות אחרונות

 


אירוע הדקירה ביבניאל שדווח אתמול ב'בחדרי חרדים'; אליעזר ונחמן סלמן, אחים תאומים בני 19 מחסידות ברסלב שמתנדבים ב'מד"א - הצלה יבניאל' הגיעו ראשונים לזירת האירוע והם אלו שהצילו את הסבתא שלהם רבקה צ'רטקוב שנדקרה על פי החשד על ידי חרדי מעורער בנפשו, כך מדווח הבוקר ב'ידיעות אחרונות'.

נחמן סלמה נכדה של רבקה, סיפר ל'ידיעות אחרונות': "שמענו במירס שיש קריאה בגלל דקירה. זו היתה קריאה שגרתית לחלוטין, ואחי אליעזר ואני יצאנו למקום ברכב. כשהגענו לבית יצאה משם אישה שאמרה לנו שמדובר בסבתא שלנו. הייתי בהלם. נכנסתי לדירה וראיתי את סבתא במצב קשה כשהסכין נעוץ לה בצוואר. העלנו אותה לאמבולנס ופינינו אותה במהירות לבית־החולים פוריה בטבריה".

לדברי הנכד: "היא הייתה בהכרה אבל לא דיברנו איתה כי לא רצינו להקשות עליה. זה מרגש ששני הנכדים שלה היו שותפים להצלתה. זו מצווה ענקית עבורנו. כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו — לא כל שכן כשמדובר בסבתא שלנו".

מנחם צ'רטקוב, בנה של רבקה סיפר: "אמא עובדת כמטפלת באישה קשישה בבית ביבניאל. מעולם לא היו תלונות על העבודה של אמה. היא באה לעשות לה טוב וכמעט שילמה בחייה".

כזכור, אתמול בצהריים (ראשון) רבקה צ'רטקוב (56) תושבת יבניאל שמטפלת בקשישה בביתה הפרטי - נדקרה בצווארה, מחקירה ראשונית עולה כי בנה של הקשישה הוא זה שדקר אותה. הדוקר נמלט ונתפס אחרי מרדף משטרתי.

רבקה הובהלה לניתוח בבית החולים פדה-פוריה בטבריה שם נותחה והסכין הוצאה מצווארה. כאמור, כעת מצבה שהיה בסכנת חיים משתפר.

ד"ר סיון גושן, מנהלת יחידת אף־אוזן־גרון וניתוחי ראש וצוואר בפוריה אמרה: "במזל גדול הסכין לא חדרה לוושט או לגרון ולבית הבליעה וכך לא נגרם נזק משמעותי".

יבניאל דקירה רבקה צ'רטקוב תאומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד