י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: הנוסע עלה עם ילדתו הנכה והנהג קילל אותו החברה: "הנהג יוזמן לבירור"

תיעוד וידאו שהגיע לידי 'בחדרי חדרים', מציג שוב אלימות של נהג אוטובוס כלפי נוסע לכאורה תמים; "אגיש תלונה במשטרה ואף אתבע את הנהג באופן אישי" החברה: "מגנים כל אלימות. נזמין את הנהג לבירור" צפו

אילוסטרציה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

 


נהג אוטובוס 'אגד' קו 1 מהכותל המערבי לרחבי העיר ירושלים, קילל הבוקר (שני) נוסע חרדי והוריד אותו באמצע הדרך, כך טוען הנוסע בשיחה עם 'בחדרי חרדים'.

בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראה הנהג שהוא מקלל את הנוסע לאחר שזה העיר לו. נוסעי האוטבוס עמדו לצידו של הנוסע והשיבו אש לנהג: "תתבייש לך, מה אתה מקלל את אמא שלו. הוא עזר לאישתו להרים את העגלה. כולנו תומכים בו".


(באדיבות המצלם)

הנוסע יהונתן ח. שהותקף מילולית, סיפר ל'בחדרי חרדים': "עליתי לאוטבוס מהדלת האחורית עם אשתי והעגלה של הילדה שלי - מאחר והבת שלנו נכה וקשה להרים אותה, לקח לי כמה דקות לעלות אותה - לפתע הנהג התעצבן ללא סיבה והחל לקלל אותי".

לדבריו, "הנהג הודיע לנוסעים שכל עוד אני לא יורד - הוא לא נוסע, לבסוף ירדתי בבושת פנים. אני אגיש תלונה במשטרה ואף אתבע את הנהג באופן אישי", אמר יהונתן לסיום.

מ'אגד' נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "בחברה יאתרו את הנהג והוא יוזמן לברור. אגד מגנה כל התנהגות אלימה".

יצוין, כי זו לא הפעם הראשונה וכנראה גם לא האחרונה שנהגי אוטובוס מתפרצים או מקללים נוסעים, אך מן הראוי לציין, כי לא בכל המקרים הצדק עם הנוסעים, ישנם כאלה שאינם מתנהגים בדרך הישר ומתפרצים הם לעבר הנהג, משפילים ומבזים אותו, לרוב ללא צדק.

אגד נהג מקלל אוטובוס ילדה נכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד