י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

כשליצמן וגפני שיגרו את מוזס לאיים על אמסלם

נראה שלסגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים משה גפני – אין רצון גדול לעסוק בעצמם בסוגיית השבת, זאת למרות חילול השבת המתרבה בחודשים האחרונים, וכפי שנראה מתיעודי הווידאו שפורסמו בחודשים האחרונים ב'בחדרי חרדים'

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90



נראה שלסגן שר הבריאות יעקב ליצמן ויו"ר ועדת הכספים משה גפני – אין רצון גדול לעסוק בעצמם בסוגיית השבת, זאת למרות חילול השבת המתרבה בחודשים האחרונים, וכפי שנראה מתיעודי הווידאו שפורסמו בחודשים האחרונים ב'בחדרי חרדים'.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי 'יהדות התורה' קיימה היום ישיבת סיעה שעסקה בעיקר בסוגיית חילול השבת. את הנושא העלה יו"ר ח"כ הסיעה ח"כ מנחם אליעזר מוזס, שטען כי "בכל יום ראשון אני פותח את עיתון 'המודיע' ואני מגלה שהיה שוב חילול שבת. וכי כל שר זורק את הכדור לידיים של השר השני, חיים כץ לישראל כץ והוא זורק למשטרה".

מוזס המשיך: "גם היום בבוקר היה כתוב ב'המודיע' שהשרים מגלגלים את האחריות בכלל על המשטרה. צריך לעשות לזה סוף. גם חוקקנו חוק 'מסורת ישראל' וגם יש חילול שבת, גם מקבלים מכות וגם אוכלים את הדגים המסריחים". מקלב הגיב לדבריו של מוזס: "זה בגלל השר כץ שאתה מתחנף אליו, צריך לתקוף אותו".



ליצמן וגפני, שחוששים בעת הזו ליצר עימות חדש מול ראש הממשלה נתניהו, לא נטלו על עצמם את הסוגיה הבוערת - ושיגרו את מוזס ליו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם, "אתה יו"ר הסיעה, תפנה לאמסלם ותגיד לו שצריך לעשות סוף לגלגולי הכדור הזה משר לשר. עוד לפני התקציב".

אייכלר התערב ואמר: "התקציב צפוי לעבור בקריאה ראשונה כבר מחר". גפני השיב: "נו, אז שתתקיים פגישה עם השרים עוד לפני התקציב, מחר בבוקר".

בעקבות כך, מוזס מתכוון עוד היום לפנות ליו"ר הקואליציה אמסלם ולהציג בפניו דרישה חדש משמעית לפתרון נושא חילולי השבת.
משה גפני יעקב ליצמן אליעזר מוזס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד