י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

נשיא המועצת לאבוטבול: "מה האשכנזים רוצים ממך, נתת להם הכל"

לקראת הבחירות המוניציפאליות וההתנגדות האשכנזית לבחירתו של משה אבוטבול לקדנציה נוספת בבית שמש, הוא עלה לביתו של נשיא המועצת מרן הגר"ש כהן שתהה: "מה רוצים ממך האשכנזים, הרי נתת להם הכל, לכולם באופן שווה" • מיוחד

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן



כשברקע, מתקרבות הבחירות המוניציפאליות והקרב על העיר בית שמש – הולך ומתעצם, "בחדרי חרדים" חושף התבטאות נדירה של נשיא המועצת חכם שלום כהן, על האשכנזים המסרבים לעמוד לצידו של ראש העיר משה אבוטבול – בבחירות הקרובות.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אמש (ראשון) עלה ראש העיר אבוטבול למעונו של נשיא המועצת בעיר העתיקה, להתייעצות וברכה לקראת הבחירות הקרובות. אבוטבול הופתע כשהגר"ש כהן העלה את דבר התנגדות 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' לתמוך בו בשלב הזה - בבחירות המקומיות.

ראש הישיבה אמר לאבוטבול: "מה רוצים ממך האשכנזים, למה הם מפריעים לך, הרי נתת להם הכל. עזרת לכולם באופן שווה. נתת ותמשיך לתת", אמר נשיא המועצת, כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

לאחר מכן, ברך הגר"ש את ראש העיר בחמימות ואמר לו: "תמשיך לכהן כראש העיר גם בקדנציה הבאה ותמשיך לעזור לכל הקהלים בעיר, במטרה לאחד את כולם ולתת לכולם באופן שווה כפי שנהגת כל הזמן".

כזכור, לפני מספר שבועות, בעת סיור בעיר בית שמש, אמר יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי כי "חבל יהיה לקלקל את בית שמש ולהכניס אותה לקלחת בחירות מיותרות כאשר כולם יודעים כי התוצאה ידועה מראש, ומשה אבוטבול יהיה כאן ראש עיר גם בבחירות הבאות".

דרעי הוסיף: "אני יודע שהרב ליצמן נמצא אתנו בעניין, אבל אני קורא גם לרב משה גפני וגם לרב מאיר פרוש להצטרף למהלך הזה למען בית שמש. גם בערים שיש ראשי עיר חילוניים לא מחליפים אותם אם הם עושים מלאכתם נאמנה, קל וחומר שמדובר בראש עיר כמו רבי משה אבוטבול שכל היהדות החרדית חייבת לו הכרת הטוב על כך שהרים את קרנה של בית שמש".

"בסופו של יום", המשיך השר דרעי, "משה אבוטבול יהיה כאן ראש העיר, אם זה לא ילך בדרכי שלום וכבוד זה יהיה במערכה, בבחירות שעברו יישנו כאן בעיר חודש שלם, ואם יהיה צורך נעשה זאת גם הפעם, אבל אני מקווה מאוד שלא נצטרך להגיע לכך".
הגרש כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד