י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הכירו את סמינר 'תמורה' ברוח 'בית יעקב' ללימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה

הן לומדות, משקיעות אינסוף משאבים, ולא רואות תקווה באופק התעסוקתי • כך זה כבר שנים: את מחיר הלימודים וההשקעה הגדולה – רק הן משלמות. המעסיקים לא • אבל בירושלים מתחוללת מהפכה. פתאום, להשקעה שלך יש תמורה

לימודים, אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק
לימודים, אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק



הבת הגדולה של משפחת מ' השקיעה שלוש שנים מחייה בלימודי הוראה. היום היא אם לשלושה, גוזרת שבלונות בכיתת הבוגרים של המעון האזורי ומבכה את ההשקעה. השנייה, מעצבת גרפית מובילה על פי ייעודה, עובדת במקומון תמורת שכר מעליב. כששאלת הלימודים של הבת השלישית – בעלת כישורים ראליים בולטים - עלתה על הפרק, הודיעה האם בנחרצות: "כך זה לא יכול להמשיך. הבנות שלנו לומדות כדי לפרנס בתים של תורה, ובכבוד".

כשתהו ההורים מ': "אז מה כן?" - המליצו להם על לימודי הנדסת תוכנה. הבירור גילה שהעובדות לצד הממליצים: תעשיית ההייטק הישראלית מצויה בתנופת התפתחות אדירה, שרק צוברת תאוצה. חברות הענק במשק להוטות להעסיק עובדים מצטיינים, ולכל אחד כזה שמסיים את לימודיו – מצפות משרות רבות. והשכר? לאחר שנת ניסיון ראשונה, הוא עומד על ממוצע של 15,000 ₪.

נשארה רק שאלה אחת: איפה לומדים?

מתחוללת כאן תמורה: תואר יוקרתי במסגרת שמורה

סמינר 'תמורה' שבירושלים קם בדיוק לכן – כדי לעמוד בצומת הזה, שבין הביקוש האדיר להיצע הבלתי-מספק, ולתת לו את המענה הטוב ביותר שאפשר, מכל בחינה. מייסדי "תמורה" - הרב יוסף אשכנזי, והגברת דינה ווייס – מונחים על ידי חזון בלתי מתפשר: להעניק לכל בת, מכל מקום, את ההזדמנות הגדולה ללמוד לתואר מבוקש ויוקרתי, ולהשתלב בהצלחה בתעסוקה מכובדת ומתגמלת – תוך שמירה על עקרונותיה ועל ערכיה.

'תמורה' מהווה מסגרת סמינרית שמורה ומוגנת, ברוח בית יעקב, ללימודי תואר ראשון בהנדסת תוכנה B.sc. זהו תואר יוקרתי ומבוקש, שבסייעתא דשמיא, פותח שערים בפני הנושאות אותו. הגופים המובילים ביותר במשק מנהלים מרדף של ממש אחרי מהנדסות בעלות תואר, וכמובן – מתגמלים בהתאם. התואר הנרכש ב'תמורה' ניתן מטעם 'עזריאלי - המכללה להנדסה', הנחשב לאחד מטובי המכללות להנדסה האקדמאיות.

התמורה הטובה ביותר למאמצייך: תמיכה שמאפשרת צמיחה

הרבה מעבר ללימודי המקצוע, "תמורה" הוא בית-ספר לחיים. זוהי חממה משפחתית, מחבקת ואוהבת, ובעלת אווירה רוחנית שמורה ומוקפדת. כאן מקבלות התלמידות את המיטב – לא רק מהבחינה המקצועית, כפי שכבר הבנתם, אלא גם (ובעיקר!) מהבחינה הרוחנית ומהבחינה החברתית. תוכנית הלימודים בסמינר כוללת שעות חינוך, לימודי קודש ברמה גבוהה, והווי חברתי עשיר בחוויות ובפעילויות.

לא כל אחת יכולה להתקבל ל'תמורה'. אבל משהתקבלה, עושים עבורה הכול על מנת שתצליח: הסמינר מסבסד שיעורי עזר לזקוקות לכך, מעניק מלגות לימודים, מתחשב בתנאי חייה של התלמידה ונותן לה – לאורך כל שנות לימודיה, וגם לאחריהן – רוח גבית שדוחפת קדימה, אל ההצלחה.

סמינר 'תמורה' מקיים מערך השמה וקשרי מעסיקים, ומאושר בהצלחה המוכחת: 93% מבוגרות הסמינר כבר משולבות בעבודה בארגונים מובילים, כמו: אינטל, סיסקו אורקם, התעשייה האווירית, ומובילאי.

לפרטים והרשמה: 02-5638776 (שלוחה 2) או לחצו כאן>>
תמורה סמינר בית יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד