י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הכירו את האתר שעוזר לדתיים להזמין צימרים מתאימים

הכירו את אתר הנופש 'ריזורט', האתר שעוזר לדתיים לבחור את הנופש המתאים הם מבחינה דתית

חרדים נופשים, אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
חרדים נופשים, אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



אתר ריזורט החדש הוא בשורה טובה בעבור הקהל הדתי מסורתי. אם אתם אוהבים ליהנות מהחיים הטובים ולא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר, אתר ריזורט הוא המקום בו תצליחו למצוא בלחיצת כפתור רשימת צימרים יוקרתיים ומפנקים שמתאימים לאירוח דתי מסורתי בכל רחבי הארץ.

אתר הנופש ריזורט הוא המקום בו תוכלו למצוא בקלות צימר לזוג, משפחה או קבוצה במתחם שומר שבת ללא מוזיקה או מנגלים בשבת. אל המתחם תוכלו להזמין מראש ארוחות מוכנות כשרות או להעמיד סירים של אוכל ביתי על הפלטה במטבח.

את הפרטיות ממנה תיהנו במתחם צימרים לא תמצאו בשום מקום אחר. רק צימרים מאפשרים לכם לבלות במתחם פרטי כאשר כל מתקני הנופש משמשים רק אתכם ללא נוכחות של נופשים נוספים במקום.

צימר או מלון – מה יותר כדאי?

אחרי שנים רבות בהן בילינו את רוב החופשות שלנו בארץ בבתי מלון עמוסים וצפופים, צימרים מתחילים לדחוק את בתי המלון הצידה ולשמש פתרון אירוח מועדף. אם חשבתם עד היום שצימרים לא יוכלו להתחרות בבתי המלון או שלא תצליחו למצוא צימר שמתאים לדתיים, עם אתר ריזורט תגלו עולם עשיר של עשרות צימרים מפנקים לחופשה של פאר ויוקרה באווירה דתית מסורתית.

את כל היתרונות שתמצאו בבתי מלון תקבלו גם במתחם צימרים יוקרתי יחד עם פרטיות מלאה. הצימר בו בחרתם יעמד לרשותכם עם חצר נופש פרטית, מטבחון מאובזר, חדרי שינה, חדר רחצה, ג'קוזי ספא, שולחנות משחק, טלוויזיה עם מבחר ערוצים, הנופים הקסומים של ארץ ישראל היפה ועוד הרבה יותר. כל הפינוקים יעמדו לרשותכם בלבד ללא חשש מפני נוכחות של נופשים נוספים במתחם. יש לכם הזדמנות לבלות את החופשה בדיוק כמו שאתם רואים לנכון ללא תלות בלוח הזמנים של המלון או צוות בידור רועש ברקע.

מהם צימרים לדתיים?

הצימרים המשתייכים לקטגוריה 'צימרים לדתיים' באתר 'ריזורט' הם צימרים המציעים פלטת שבת ומיחם במטבח, בית כנסת קרוב במרחק הליכה קצרה ואפשרות לגמישות בשעת הכניסה והיציאה מהמתחם בהתאם לשעת כניסת/צאת שבת. חלק מהצימרים ברשימה מציעים אפשרות לכיורים נפרדים במטבח, מיטה יהודית, חדרי שינה לילדים, הזמנה של ארוחות כשרות אל הצימר בתשלום נוסף. אם מדובר במתחם עם כמה צימרים תוכלו למצוא מתחמים בהם האירוח בעבור כלל האורחים הוא ללא מנגל בשבת וללא מוזיקה בשבת.

אירוח חג משפחתי עם צימרים בצפון

אנו מזמינים אתכם לבלות את החג הקרוב במתחם צימרים משפחתי אל מול הנופים הקסומים של הכנרת, הגליל המערבי ורמת הגולן. כאשר המשפחה כולה שוכרת יחד את כל מתחם הצימרים ניתן יהיה לבלות את חופשת החג במתכונת של מיני כבר נופש דתי מסורתי. כל משפחה/זוג יקבלו צימר מאובזר, פרטי, נוח ומפנק. מתחם הגן יחד עם האטרקציות במתחם יעמדו לרשות הקבוצה כולה.

את ארוחת החג תוכלו לבשל יחד במטבחונים המאובזרים בצימרים תוך שימוש בחומרי הגלם הטריים של הגליל. קיימים מתחמי צימרים עם מטבח ראשי מאובזר המיועד לבישול ארוחות מלאות. אפשרות נוספת תהיה בישול מוקדם של הארוחה בבית כאשר את מטעמי החג המשפחתיים תביאו עמכם בסירים ותחממו על פלטת שבת. על פי בחירה ניתן להזמין ארוחות חג כשרות מלאות אל מתחם הצימרים. עם שירותי הקייטרינג הכשר האיכותי בצפון כבר לא חייבים לבלות שעות ארוכות במטבח בכדי ליהנות מארוחת חג טעימה וכשרה.

חופשת צימרים עם ילדים

המדשאות, השמש החמימה, ציוץ הציפורים, הנופים והמרחבים הירוקים, אהובים על הילדים ובריאים בעבורם. מתחם צימרים פרטי מאפשר לילדים לשחק בחצר, לטייל וליהנות ללא חשש מפני נוכחות של זרים במתחם. צימרים למשפחות כוללים חדר שינה לילדים או לינה במתחם גלריה בנפרד מחדר השינה

של ההורים. הקדימו לבצע הזמנה לקראת החג הקרוב ותוכלו למצוא מתחמי צימרים עם בריכה פרטית, מתקני משחקים לילדים בחצר, שולחנות משחק ומסלולי טיול בקרבת מקום.

רעיונות לאטרקציות ובילויים שלא תרצו לפספס

פינות חמד נסתרות, אתגרים והפתעות ממתינים לכם בכל רחבי הארץ. עשו לכם הרגל לטייל במקום בו לא הייתם בעבר בכל נופש. כך למשל, תוכלו לצאת לרכיבת סוסים, טיול ג'יפים, טיולי טרקטורונים, שייט ראפטינג, ביקור בגן גורו, סיור ביער אודם, טיול אל מעיינות נסתרים, סנפלינג במערת הקשת, ביקור במצודת נמרוד, יום כיף בשלב בחרמון, טיול ביער שוויץ ועוד. ארץ ישראל היפה עשירה בנופים, אתרי עתיקות ומורשת, מעיינות נסתרים ושאר כל טוב שמחכה רק לכם.
נופש דתיים ריזורט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד