ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

17 שנות מאסר נגזרו על תושב בית שמש שסימם ותקף את בתו החורגת

בית משפט המחוזי בירושלים גזר 17 שנות מאסר לאחר שהודה והורשע במעשים חמורים ואסורים שביצע במשך שנים בבתו החורגת, בת אשתו • "במעשיו הנלוזים, המעוררים שאט נפש, חילל הנאשם את גופה וכבודה של המתלוננת לסיפוק יצריו הבזויים. והמעשים הסבו פגיעה קשה למתלוננת והותירו בה צלקות", קבע ביהמ"ש

האב המורשע בבית המשפט. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
האב המורשע בבית המשפט. צילום: הדס פרוש, פלאש 90 צילום: הדס פרוש, פלאש 90



וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ: כשנה לאחר מעצרו, בית משפט המחוזי בירושלים גזר היום (רביעי) 17 שנות מאסר לאחר שהודה והורשע במעשים חמורים ואסורים שביצע במשך שנים בבתו החורגת, בת אשתו.

מדובר באדם בשנות ה-50 לחייו שנולד למשפחה דתית ולדבריו בגיל 12 לערך הותקף על ידי אחד מאנשי הצוות בבית הספר. במהלך שירותו הצבאי חזר בשאלה ובהמשך נישא. לאחר שהתגרש, חזר בתשובה והחל לנהל אורח חיים דתי-חרדי ואף נישא לחרדית.

על פי הרשעתו, מלפני עשור, בעת שבתו החורגת הייתה בת 15 ועד לגיל 18, הציג לה סרטי תועבה, התקין מצלמה נסתרת במרחב האישי שלה ועוד. בהמשך, במשך עשרות פעמים, נהג לפורר או להמיס תרופה מסממת במינון גבוה, לתוך האוכל שהכין לבתו, על מנת לאפשר לו לבצע את זממו.

בשיחתו עם קצינת המבחן, האשים את בתו החורגת כי בהתנהלותה הפרובוקטיבית ולבוש לא צנוע, גרמו לו להרהורים אסורים איתם לא הצליח להתמודד. אשתו, הספיקה מאז להתגרש ממנו והעידה על על הפגיעה הקשה בבתה, וסיפרה כי במסגרת הליך משפטי אחר שהתנהל נגדו על עבירות חמורות, תכנן יחד איתה "לביים ניסון התאבדות", כדי למנוע את הכנסתו מאחורי סורג ובריח.

בעקבות העבירות החמורות שביצע בבתו החורגת, תוך שהוא מסמם אותה, הרכב של שלושה שופטי בית משפט המחוזי בירושלים גזר עליו 17 שנות מאסר בפועל, החל מיום מעצרו, כשנתיים וחצי מאסר על תנאי וכן פיצוי של 120 אלף שקלים לבתו, נפגעת העבירה.

עו"ד גלעד סוקולובר, מפרקליטות מחוז ירושלים התייחס לגזר הדין ואמר כי "חומרה נוספת במעשיו של הנאשם באה לידי ביטוי בכך שביצע את העבירות בחדר השינה של המתלוננת - מקום בו הייתה אמורה להיות מוגנת". בית המשפט קבע בגזר הדין כי ביצוע העבירות בנסיבות שבהן הנפגע מסומם, גופו הופך ל"חפץ" בידי העבריין, לא פחות חמור מביצוע העבירות אגב אלימות או איומים.

עוד קבע בית המשפט כי "במעשיו הנלוזים, המעוררים שאט נפש, חילל הנאשם את גופה וכבודה של המתלוננת לסיפוק יצריו הבזויים. והמעשים הסבו פגיעה קשה למתלוננת והותירו בה צלקות".
מעשים חמורים גזר דין סם הרדמה בית שמש בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד