י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הכירו את הרכש החדש של עיתון 'יום ליום'

לאחר השביתה בעיתון הספרדי, מצטרף היום רכש חדש ל'יום ליום' - שלומי סגל, עורך באתר JDN

יום ליום. צילומסך
יום ליום. צילומסך

 


לאחר סערת העיצומים שקיימו עובדי העיתון בשבוע שעבר על רקע שורה של פגיעות משמעותיות בתנאי העסקתם ובזכות ההתארגנות שלהם - כך לטענתם, כח חדש מצטרף לעיתון 'יום ליום': שלומי סגל, עורך אתר JDN מצטרף לצוות הכתבים בעיתון.

יוחאי דנינו עורך החדשות בעיתון מסר כי "בתקופה האחרונה אנחנו מצעידים את 'יום ליום' למחוזות שלא הכירו בעיתון, באמצעות צוות כתבים מקצועי וכמובן גם בתכנים ההולכים ומשתבחים. אני בטוח ששלומי הוא הבחירה הנכונה עבורנו".

גורמים בכירים בעיתון 'יום ליום' אומרים ל'בחדרי חרדים': "הצטרפותו של סגל בעת שחלק מאנשי המערכת שובתים מלמדת כי הנהלת העיתון לא מתכוונת להיכנע ללחצים שמגיעים מהצד הפוליטי, והם ממשיכים במגמת השבחת העיתון והצוות על פי התוכנית".

נעמה עידן מנכ"ל ובעלים אמרה כי "שלומי הוא כתב מקצועי, איכותי ויסודי אני שמחה שהוא בחר להצטרף לצוות הכתבים המשובח של משפחת יום ליום"

שלומי סגל, הרכש החדש מסר בהודעה כי הוא "שמח להצטרף לעיתון לאנשים טובים, ונרגש מהזכות שנפלה בחלקי לכתוב בעיתון אותו ייסד מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל. מודה למנכ"ל, נעמה עידן ולעורך החדשות יוחאי דנינו על האימון שנתנו בי".

כזכור לפני זמן קצר הודיעו בעיתון גם על הצטרפותו של חגי הוברמן ככתב הצבאי של העיתון, לאחר ששימש במשך השנים ככתב צבאי בשבועון 'בקהילה' ובעיתון 'המבשר'. בנוסף להוברמן, הצטרף גם שמואל בן צבי עורך נוסף באתר JDN והוא עורך את מדור 'בתפוצות' המסקר את החדשות בקהילות היהודיות בעולם.

יום ליום שלומי סגל רכש חדש עיתון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד