ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רייטינג יומי: המהדורה של מימרן בניקוד שיא

כבכל יום אנו מביאים כאן ב'בחדרי חרדים' את מדד הרייטינג היומי של תחנות הרדיו החרדיות • אלו התוכניות שהגיעו ל-3 המקומות הראשונים בטבלה

רייטינג יומי: המהדורה של מימרן בניקוד שיא
מדד רייטינג יומי הרדיו החרדי



הרייטינג היומי חוזר שוב והפעם בתוכניות הבוקר רדיו 'מורשת' מקבל את מירב הניקוד. בתוכניות הצהריים רדיו קול ברמה מקבל את המקום השני בטבלה. ובתוכניות הערב רדיו קול חי מוביל ומקבל את המקום הראשון והשלישי בטבלה.

ביום שלישי ה' אדר ה-20/02 תופסים את שלושת המקומות הראשונים כדלהלן:

במקום הראשון - המהדורה המרכזית עם אבי מימרן שגורפת בשעה ראשונה ניקוד שיא של 83.9 נק'.

במקום השני - התכנית 'אקטאוליה בפרשה' עם הרב יהודה יוספי שגורפת 29.02 נק'.

במקום השלישי - התכנית 'שטח משפחתי' עם המחנך יוסל'ה אייזנבך שגורפת 26.43 נק'.







בתוכניות הפנאי בצהריים התכנית 'חידודון עם עמי מימון' בשעה הראשונה [14.00] מרדיו 'קול ברמה' עם מגיעה ל20.45 מול 'זמן אויר' עם מנחם טוקר שמגיעה ל8.42.

בשעה השניה [15.00] 'זמן אויר' עם טוקר, מטפסת ל13.43 מול 'החידודון' עם מיימון שמגיעה ל-2.12.

בגזרת המהדורות המרכזיות: המהדורה המרכזית של מימרן ב'קול חי' בשעה הראשונה [19.00] שוברת כאמור שיא בטבלת הרייטינג ומקבלת ניקוד של 83.9 נק'. המהדורה המרכזית עם רונן כץ ב'קול ברמה' מגיעה ל18.32 נק' בלבד, בכך גורפת המהדורה המרכזית של מימרן את המקום הראשון בטבלה.

כמו בכל יום הטבלה מפתיעה כששיעור תורה של הרב יהודה יוספי [בשעה 12.00] ב'קול ברמה', זוכה למקום השני, ותכנית חינוכית עם המחנך יוסל'ה אייזנבך מ'קול חי' [בשעה 17.00] מתייצבת על המקום השלישי.





לנוחיותכם, אתם מוזמנים להשוות ולבדוק בעצמכם את שאר התוכניות עפ"י הטבלאות באתר. חברת MBER פיתחה טכנולוגיה ייחודית, ובמרכזה אפליקציה הנמצאת בסמארטפון של המשתמש ויודעת בדיוק האם ערוץ רדיו מסויים מואזן כרגע על ידי המשתמש. גם ברכב, גם בבית, גם באוטובוס.

על פי החברה: הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת לאפליקציה לעשות זאת ללא הפרת הפרטיות, ובאמצעות ניצול מעט מאד משאבי סוללה של המשתמש. במילים אחרות - השימוש בטוח ואינו מורגש כלל.

הנתונים העולים מכלל המשתמשים בונים את מפת הרייטינג היומית, והמשתמשים עצמם חשופים אליה - בכל פתיחה של האפליקציה תוכלו לראות מיהן התחנות המובילות ומהן מגמות ההאזנה.

המדגם של MBER מייצג שכבות רבות מאוכלוסיית ישראל, והוא מדגם צומח - בכל יום מצטרפים משתמשים חדשים למדגם. כמו בכל מדגם, המשתמשים מייצגים פלח גדול יותר באוכלוסייה, וההתנהגות של המשתמשים נחשבת כהתנהגות של מספר רב יותר של אנשים - כל משתמש לפי כמות האנשים שהוא מייצג.

נתוני האוכלוסייה על פיהם נבנה המדגם הוזנו ישירות מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה והם מהעדכניים ביותר. בנוסף, החברה מלווה על ידי סטטיסטיקאי מומחה, ד"ר מאוניברסיטת בר אילן.

כיום, המדגם של MBER מייצג 3.3 מיליון ישראלים, והוא המקור האמין, הגדול ביותר והיחידי, בכדי לדעת באמת את הרייטינג של תחנות הרדיו בישראל.

להצטרפות חפשו - אפליקציית MBER בgoogle play.
מדד הרייטינג רדיו חרדי המהדורה המרכזית אבי מימרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד