ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רייטינג יומי – לפידות במקום הראשון, ומי במקום השני?

'בחדרי חרדים' מביאים את מדידת הרייטינג היומי של תחנות הרדיו החרדיות. איזה תוכניות הגיעו ל-3 המקומות הראשונים בטבלה. מי הפתיע וגרף את המקום הראשון? כל הפרטים.

רייטינג יומי – לפידות במקום הראשון, ומי במקום השני?
מדד רייטינג יומי הרדיו החרדי



הרייטינג היומי חוזר שוב, והפעם הצהריים של יום שישי רדיו 'קול ברמה' מקבל את מירב הניקוד ומקבלים את המקום השני והשלישי בטבלה. רדיו 'קול חי' מקבל את המקום הראשון בטבלה. רדיו 'כאן מורשת' גם מציב ניקוד מרשים בחלק מהתוכניות.

'בחדרי חרדים' מציג את הנתונים באיחור מה, בשל העיסוק בהסתלקותו לשמי רום של הגאון רבי שמואל אויערבך זצ"ל.

ביום שישי ח' אדר ה- 02/32 תופסים את שלושת המקומות הראשונים כדלהלן:

במקום הראשון - התכנית 'אישי בשישי' עם ישי לפידות ב'קול חי' עם ניקוד גבוה של 76.78 נק'.

במקום השני - 'הליכות עולם' עם הרב אהרן בוטבול ב'קול ברמה' עם ניקוד של 51.77 נק'.

במקום השלישי – התכנית 'כל הפרשה' עם הרב שלמה לוונשטיין עם ניקוד של 46.16 נק'.

מפתיעה במיוחד התכנית 'לקראת שבת' עם הרב מיכאל לסרי שמגיעה לניקוד גבוה של 36.7 מול התכנית 'יביע אומר' של הרב יגאל כהן שמגיעה ל11.2 נק'.

כמו כן, שיעור של הרב בן ציון מוצפי ברדיו 'כאן מורשת' מגיע לניקוד גבוה של 36.09, מול שיעור של הרב ראובן אלבז ב'קול חי' שמגיע ל9.26, התכנית 'שולחן שבת' עם אלי שפירא מגיעv לניקוד של 6.3 בטבלה.

לנוחיותכם, אתם יכולים להשוות ולבדוק בעצמכם את שאר התוכניות עפ''י הטבלאות באתר.

חברתMBER פיתחה טכנולוגיה ייחודית, ובמרכזה אפליקציה הנמצאת בסמארטפון של המשתמש ויודעת בדיוק האם ערוץ רדיו מסויים מואזן כרגע על ידי המשתמש. גם ברכב, גם בבית, גם באוטובוס.

על פי החברה: הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת לאפליקציה לעשות זאת ללא הפרת הפרטיות, ובאמצעות ניצול מעט מאד משאבי סוללה של המשתמש. במילים אחרות - השימוש בטוח ואינו מורגש כלל.

הנתונים העולים מכלל המשתמשים בונים את מפת הרייטינג היומית, והמשתמשים עצמם חשופים אליה - בכל פתיחה של האפליקציה תוכלו לראות מיהן התחנות המובילות ומהן מגמות ההאזנה.

המדגם שלMBER מייצג שכבות רבות מאוכלוסיית ישראל, והוא מדגם צומח - בכל יום מצטרפים משתמשים חדשים למדגם. כמו בכל מדגם, המשתמשים מייצגים פלח גדול יותר באוכלוסייה, וההתנהגות של המשתמשים נחשבת כהתנהגות של מספר רב יותר של אנשים - כל משתמש לפי כמות האנשים שהוא מייצג.

נתוני האוכלוסייה על פיהם נבנה המדגם הוזנו ישירות מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה והם מהעדכניים ביותר. בנוסף, החברה מלווה על ידי סטטיסטיקאי מומחה, ד"ר מאוניברסיטת בר אילן.

כיום, המדגם שלMBER מייצג 3.3 מיליון ישראלים, והוא המקור האמין, הגדול ביותר והיחידי, בכדי לדעת באמת את הרייטינג של תחנות הרדיו בישראל . להצטרפות חפשו - אפליקצייתMBER בgoogle play.









רייטינג יומי קול ברמה ישי לפידות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד