י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

במשטרה מכחישים "לא נמסר שום מידע כזה"

במשטרת ישראל מבהירים בעקבות הדיווח ב"ידיעות אחרונות", לפיו חפץ העיד נגד ארבעה בכירים בליכוד, ובהם שני שרים - כי "עד כה לא נמסר למשטרת ישראל שום מידע כזה או דומה לו"

עד המדינה ניר חפץ, אלוביץ' וקמיר בבית המשפט. צילום: פלאש 90
עד המדינה ניר חפץ, אלוביץ' וקמיר בבית המשפט. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90



במשטרת ישראל מבהירים בעקבות הדיווח ב"ידיעות אחרונות", לפיו חפץ העיד נגד ארבעה בכירים בליכוד, ובהם שני שרים - כי "עד כה לא נמסר למשטרת ישראל שום מידע כזה או דומה לו".

"עד המדינה ניר חפץ מעיד לא רק נגד ראש הממשלה - אלא גם נגד בכירים בליכוד" - כך דווח הבוקר "ידיעות אחרונות". על פי הדיווח, חפץ סיפק לחוקרי הממשלה חומרים מפלילים לכאורה על ארבעה בכירים בליכוד, ובהם שני שרים.

עוד על פי הדיווח, הנושאים שבהם מדובר קשורים בין היתר לפרויקטים במערכת הבריאות, תחום הנדל"ן ו"נושא נפיץ הקשור לאיכות הסביבה שעדיין נמצא במרכז סדר היום הציבורי". השר לאיכות הסביבה זאב אלקין אמר הבוקר בגלי צה"ל: "מעולם לא היה לי קשר עם ניר חפץ"

בדוברות המשטרה הוציאו הודעה מיוחדת ובה נאמר כי "מסיבות מובנות, משטרת ישראל לא נוהגת להכחיש באופן שוטף דיסאינפורמציה המופצת בתקשורת או ברשתות החברתיות". יחד עם זאת הוסיפו, כי "במקרה רגיש זה ובשל משמעויותיו הציבוריות בחרנו להודיע לציבור כי עד כה לא נמסר למשטרת ישראל שום מידע כזה או דומה לו".

במשטרה אמרו עוד, "כל פרסום בנושא החקירות יש בו כדי לפגוע בחקירה ולהפר צו שיפוטי האוסר לפרסם כל פרט מפרטי עדותם של עדי המדינה. משטרת ישראל בשיתוף פעולה הדוק עם פרקליט המדינה והיועץ המשפטי לממשלה ימשיכו לנהל את החקירה ביסודיות ומקצועיות וללא משוא פנים במטרה להגיע לחקר האמת.
ניר חפץ עד מדינה משטרת ישראל תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד