י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פינת הפאר מיוחד: כוחה של אישה

פארלי מורגנשטרן, אישה, אמא, יועצת ומטפלת, כותבת על האישה, על כוחה ועל מקומה בעולם • טור דעה לרגל יום האישה

צילום: pixabay
צילום: pixabay צילום: pixabay





אישה. מילה בעלת ארבע אותיות עם משמעות ענקית, מילה עם המון מסר ועוצמה. אישה- מילה שמחייבת ודורשת. המילה אישה היא תואר שהוא חלום וזכות.

קצת מעליב והרבה לא נכון שקוראים רק ליום אחד בשנה "יום האישה". מגיע לנו רק יום אחד שבו אנחנו מקבלות יותר? שוות יותר? מוערכות יותר? אז זהו שלדעתי התשובה הברורה היא לא. יום האישה הוא בכל יום ובכל רגע לא רק פעם בשנה.

עולם יקר וכל מי שלא יודע רציתי לומר לכם ולספר מהי אישה, מי היא ומה הם כוחותיה: אישה זה כח שמתמזג עם חמלה. בכוחה של אישה לתת אהבה, להיות זו שרוצה בטובת הסובבים אותה ולהיות הברומטר לאושר של כל משפחתה, ילדיה וחברותיה.

נשים יקרות ואהובות, אני קוראת לכן לאמץ ולכבד את הזכות שניתנה לנו ללדת, לגדל, לחנך, לאהוב ולתת ללא חשבון. הזכות לקום בכל בוקר לעוד יום של עבודה-ילדים-בית-חינוך והכל בשמחה ומכל הלב.

כן, גם היום למרות המודרניזציה והקדמה, אסור לנו להתבלבל אנחנו נשים ולהיות אישה זו זכות שהיא חובה. אני קוראת לכן לקחת את הזכות הזו ולצעוד איתה קדימה.

אני קוראת לכן להתמקד בלהיות נשים, כי למרות הקדמה, אנחנו נשים ותמיד נישאר כאלה.
כן יש לנו מחויבות שהיא זכות ליהנות ,להשתגע, לגדל, לכבס ,לנקות לבשל ,ללכת לשופינג, לקפוץ לקניון, לצחוק, לבכות להתגעגע, לאהוב, לפרנס, ללדת ,להלביש לרחוץ, לחבק ,לחתן ו... תקראו את הרשימה מהתחלה.

אני קוראת לכל אישה להתקדם למקום שיש בו טוב ורוך עם אהבה, הכלה ואמפטיה כלפי הבעל, תנו לו את הכבוד הראוי (אתן בחרתן בו כבעל וכאבא), הוא יחזיר כפול - אני בטוחה. אם תעשי אותו מלך, הוא יעשה אותך מלכה. רק שימי לב שאף אחד לא פוגע בך, מזלזל בך או משפיל אותך, אישה היא יהלום ועל יהלום שומרים.

כל אישה צריכה לדעת לעשות מה שטוב ונכון לה, למצוא את הזמן לעצמה בתוך מירוץ הילדים והזוגיות. תני לעצמך טפיחה על השכם כי את אישה ואם היו צריכים לשלם לנו לפי שעות העבודה בבית - כבר היינו מיליונריות.

עלינו להיות מאושרות ולדאוג שאף אחד בעולם לא יגרום לנו לצער חלילה, האווירה בבית תלויה בך, באמא ובאישה ואם את אמא חד הורית, על אחת כמה וכמה שיש לך אחריות כפולה לאושר.


אישה היא מילה מלאת עוצמה וכל אישה היא מלאת כוחות שמילותיה הן עוצמתיות אם הן נאמרות מתוך חוכמה ומחשבה. זה מחייב אותנו, כלפי הזולת, כלפי הילדים וכלפי עצמנו.

אנחנו נשים, יש לנו עוצמות גדולות ואנחנו חייבות להכין לעצמנו יום האישה כל יום כל השנה, כי מגיע לנו.

והיי, אם קראת עד לכאן זה לא במקרה, את אישה ומגיע לך לקבל יותר כדי שתוכלי לתת את כל מה שאת כבר נותנת.

באהבה, שלך, פארלי.

פינת פאר יום האישה כוחה של אישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד