י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

לקראת פסח: חדד כסף טהור במבצעי חג מיוחדים

מבריק, כסוף ומעוצב: חדד כסף טהור חוגגת את פסח עם כלי כסף טהור שיככבו בכל שולחן ויהוו מתנת חג מנצחת שכל מארחת תאהב

כלי כסף. צילום: דורון סהר
כלי כסף. צילום: דורון סהר



קולקציית החג של 'חדד כסף טהור', מענקיות היודאיקה בארץ ובעולם, כוללת את כל שצריך לשולחן סדר מוצלח, מעוצב ומרשים. ביד אמן עדינה עוצבו כלי הגשה מכסף טהור ומראה אוריינטלי מסורתי המסמלים את חג החירות ומוסיפים נופך מרשים ומהודק.

כלי הכסף יתקבלו באהבה כמתנת חג ויוצגו בגאווה לסטיילינג מבריק ויוקרתי בדירה. השנה התחדשה החברה בקופסת מצב עגולה המשמשת להגשת מצה שמורה ומעוצבת במבחר ריקועים מגוונים מכסף טהור, בציפוי כסף טהור או משולב עם זכוכית. בנוסף השנה, סדרת גביעי קידוש חדשה דגם "כרם" מכסף טהור ועם תחתית תואמת במראה מודרני, נקי וייחודי. את החרוסת של סבתא נגיש בכלי חרוסת מעוטר, המצות יונחו במעמד מצות ואת סיממני החג עליהם מברכים בליל הסדר נניח על צלחת סדר עגולה רקועה בעבודת יד שמיד מושכת את תשומת לב האורחים.

לחג שכולל משפחה ואורחים אהובים, מאכלים מושקעים ומראה מבריק, החברה מציעה גם מעמד מצות ענקי לסעודה רבת משתתפים ובו שלוש קומות להגשת המצות, גביעי אליהו, כוסות קידוש אישיות, מחלק יין שמוזג את הקידוש כמו מפל עד ל- 15 כוסיות אישיות, קערות כסף להגשה, סכו"ם יוקרתי, מלחיה ופלפליה כסופים וכמובן הגדות מרשימות דמוי עור ולוחית כסף שמוסיפה יופי להגדה.

המראה הייחודי של כלי הכסף, שמוסיפים זוהר ועומק לשולחן החג ומשתדכים לכל גוון וסגנון הם הסיבה למה הם פופולאריים כל כך בערבי החג.

חדד כסף טהור

כלי כסף. צילום: עדי גלעד









כלי כסף חדד פסח ליל הסדר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד