י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

איתך בכל רגע: טור חדש לאמהות במשרה מלאה

מי מאיתנו לא עברה לילות בלי שינה, אינסוף חיתולים ולא מעט בכיות גם במקומות מביכים? לאה ברוצקי, מנחת הורים, יועצת שינה ומדריכת גמילה בטור חדש, בו היא תספר בדיוק על מקרים כאלה ותלמד אותנו את כל הטיפים להתמודדות עם הסיטואציות הללו. והשבוע: הכרות

ילד ישן. צילום: pixabay
ילד ישן. צילום: pixabay





היי אמא!

מכירה את הערבים והלילות המעצבנים האלה בהם ההרדמות לוקחות את כל הערב? או את הלילות הארוכים שבהם התינוק מחליט להתעורר ולהעיר אותך כל שעה עגולה? אולי היו לך מקרים שבהם התינוק או הילדון שלך נשכב על הרצפה באמצע הסופר ועשה לך פדיחות? או שאולי שהפעוט הגמול החליט לחזור לפספס במכנסיים?

אם ענית "לא" על כל השאלות, תעברי הלאה לכתבה הבאה ותשתדלי לא להוציא לנו את העיניים.

אבל אם התינוק שלך מתעורר 10 פעמים בלילה ואת לא רוצה לקבוע את שיא הגינס להתעוררויות בלילה אחד ומרוב עייפות הפעם האחרונה שראית בית מסודר הייתה בפרסומת בעיתון, או שאולי החלטת שלא מתאים לך לקנות בכל ביקור בסופר גם שקית שוקו לילדון, הטור הזה בשבילך.

כיוון שאני מאמינה שאין אמא שלא עוברת דבר או שניים עם הילדים שלה, הטור הזה הוא בשביל כל האימהות בהווה והאימהות לעתיד בעולם.

קוראים לי לאה ברוצקי, אני אמא ל-2, יועצת שינה ומנחת הורים לגיל הרך. החלטתי לקחת על עצמי כמטרה לנסות להגיע אל כל אותן אימהות שלא בהכרח צריכות הנחיית הורים מידית, או כאלה שמחפשות תשובות לשאלות ספציפיות. אימהות היא תפקיד ענק ואני אשמח להיות זו שתקל עליך קצת.

מדי שבוע נעלה פה נושא שככל הנראה נוגע גם לך, בתור אמא לתינוקות ופעוטות בהווה או בעתיד. נצחק על הנושא, נבכה ממנו, נתלונן עליו, ובעיקר אשתדל לתת פתרונות שיעזרו לך להתמודד איתו בעתיד. אני אשתדל לתת לכם את כל הכלים שאני הייתי רוצה לקבל בתור אמא צעירה.

ורק רגע לפני שמתחילים, את מוזמנת לשלוח לי למייל שאלות ונושאים עליהם היית שמחה לקרוא. מחכה לעדכונים!

לאה ברוצקי

מנחת הורים ויועצת שינה

[email protected]
לאה ברוצקי יועצת שינה מנחת הורים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד