ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

כתב, הלחין ושר: חגי ימיני מרגש עם ״התפילה והמים״

החזן חגי ימיני מגיש את ״התפילה והמים״ סינגל חדש ומקורי אותו הוא כתב והלחין • האזינו

אילוסטרציה. צילום: פלאש 90
אילוסטרציה. צילום: פלאש 90



״התפילה והמים״ סינגל נוסף ומשובח שמגיש החזן חגי ימיני. ימיני הוא חזן, אמן יודאיקה ויוצר מוסיקה, וזו היצירה השנייה שנכתבה, הולחנה ובוצעה על ידו.

״השיר מדבר על מאוויי בני תמותה״, אומר ימיני בשיחה עם ‘בחדרי חרדים’. ״על כך שהם נוטים להשליך את הצורך בעשייה להצלחתם דרך תפילה בלבד, ואינם יודעים שתפילה היא צורך מילולי שאמור להתלוות לעשיה ולא רק להוביל את העשיה״.

״אינני בא לומר שתפילה אינה מועילה. ממש לא. אלא אם אדם אינו פותח בעשיה, יושב בשמים אומר ש אם אתה חובק ידיך אני אשאיר לך אותם שלובות כי זה מה שאתה רוצה, כנראה״.



״תפילה שאין בה מעשה היא כמו המייה של הגלים שזה משהו שנלווה לתנועתם ממילא והופכת לאשליה מתנפצת. רק אצל מי שמשלב חיוניות ועשיה עם התפילה זוכה לעזרה ממי שמנהל את העולם וטבע בו את הצורך בעמל״.

״אני לא זמר בהגדרה, אני יוצר״, מספר ימיני על עצמו. ״כאשר ראיתי שהיצירות שלי לא מתאימות לאף זמר, לא נשארה בידי בחירה חוץ מלהיכנס לאולפן ולבצע בעצמי״, הוא אומר בכנות.

״הרגשתי תחושה נפלאה אחרי ביצוע היצירות, כך שבע"ה אני אמשיך לשיר את יצירותי הבאות. צפו לעוד שירים טובים בסגנון המיוחד של השיר הזה״, חותם ימיני.







קרדיטים:
מילים לחן וביצוע: חגי ימיני.
עיבוד והפקה מוזיקלית: ראובן חיון.
גיטרות, בס, קלידים: ראובן חיון
תופים: ניר סגל.
הוקלט באולפני Oov.
מאסטרינג Oov MS.
חגי ימיני התפילה והמים חזנות סינגל יצירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד