ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לאחר שלושה עשורים: הספר יצא וגדולי התורה התכנסו למעמד

בישיבת 'אור לציון' בירושלים - ע"ש הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל - בראשות בנו הג"ר אליהו אבא שאול, נערך מעמד לרגל הוצאת שני כרכי ספרי 'אור לציון' על מסכת קידושין

לאחר שלושה עשורים: הספר יצא וגדולי התורה התכנסו למעמד



בישיבת 'אור לציון' בירושלים - ע"ש הגאון רבי בן ציון אבא שאול זצ"ל - בראשות בנו הג"ר אליהו אבא שאול, נערך מעמד לגומרה של תורה בהוצאת שני כרכי ספרי 'אור לציון' על מסכת קידושין.

בספרים מובאים שיעוריו של בעל ה'אור לציון' זצ"ל על מסכת קידושין. שיעוריו של ה'אור לציון' הנם שם דבר בעולם הלימוד התורני, למן המסד ועד הטפחות כשהחתירה להבנה בכל מילה היא יסודית לכל מהלך הסוגיה עצמו.

עמל אדיר ומאמץ שלא ניתן להימדד הושקע במשך כשלושה עשורים(!) לקיבוץ שיעורי ראש הישיבה, לבירורם על ידי בכירי תלמידיו, להשוואתם לסרטי הקלטה ולמחברות של תלמידים מובהקים ולזיכוך וליבון כל שורה - עד להעלאת הספרים על מכבש הדפוס. וכאמור השבוע נחגג, בישיבה הנושאת את שמו, מעמד הוצאת הספרים על מסכת קידושין.

במעמד השתתפו גדולי ראשי הישיבות וגדולי תלמידי הגרב"צ אבא שאול, שבאו לכבד את בנו - ראש הישיבה הגר"א אבא שאול - ששוקד על הנחלת והעברת תורת אביו הגדול לכלל המצפה ומשתוקק ללומדה.

במעמד השתתפו: הג"ר משה צדקה, הג"ר יהודה כהן ר"י יקירי ירושלים, הג"ר יצחק אזרחי מראשי ישיבת מיר, הג"ר דוד כהן ר"י חברון, הג"ר אליהו ציון סופר ר"י רכסים, הג"ר צבי פרצוביץ מראשי ישיבת מיר, הג"ר בן ציון אטון ר"י ראשית חכמה ועוד, כשחלקם נושאים דברים במשנת בעל השמועה.

























אור לציון ישיבה ספר חדש הרב אליהו אבא שאול הרב בן ציון אבא שאול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד